Návrh modernizace traťového úseku Protivín–Plzeň Autor: Michael Sylanaj Vedoucí: Ing. Mária Stopková, PhD. Motivace a důvody •Zaměstnání v dopravě • •Blízké téma • •Znalost základních drážních předpisů a jejich náležitostí • •Trať, kterou sám využívám jako cestující • •Poměrně dobrý přístup k informacím • Cíl práce •Cílem bakalářské práce je na základě analýzy stávajícího stavu traťového úseku Protivín‑Plzeň navrhnout její modernizaci Hypotézy nebo výzkumné otázky •Je stávající stav uspokojivý? • •Jaká jsou možná vylepšení pro větší komfort dopravy? Použité metody •Analýza dokumentů • •Rozhovor • •Pozorování Dosažené výsledky a přínos práce •Jednotlivé návrhy na modernizaci jednotlivých stanic • •Změna výšky nástupních hran • •Změna některých stanic na výhybny • • Stručné závěrečné shrnutí •Chybějící informace • •Opodstatnění jednotlivých návrhů • •Obsáhlost tématu • •Konkrétní informace k daným problémům Odpovědi na otázky vedoucího a oponenta •V části 3.3 Výzkumný problém opisujete nedostatky železniční dopravy z pohledu cestujícího, provozovatele dráhy a provozovatele drážní dopravy. Jakým způsobem jste získal tyto informace od jednotlivých subjektů? • •Na základě čeho jste formuloval své návrhy? • •Při takto rozsáhlých modernizacích je výhodnější dělit stavby na jednotlivé části (stanice vers. mezistaniční úseky) či stavět liniově od začátku trati vše jako jeden segment? • •V práci jste v některých úsecích řešil modernizaci variantně jako jednokolejné (varianta A) a dvoukolejné (varianta B), proč jste v celém úseku neuvažoval také z dvoukolejným provozem? Děkuji za pozornost