\\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Title-R1d.png PENZION ÚNOR 2021 VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH ÚSTAV TECHNICKO-TECHNOLOGICKÝ KATEDRA STAVEBNICTVÍ AUTOR BAKALÁŘSKÉ PRÁCE: Lucie Kálesová VEDOUCÍ BAKALÁŘSKÉ PRÁCE: Ing. Michal Kraus, Ph.D. OPONENT BAKALÁŘSKÉ PRÁCE: Mgr. Jana Pavlíčková Hlebová \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png CÍL PRÁCE •ARCHITEKTONICKÁ STUDIE •DOKUMENTACE PRO STAVEBNÍ POVOLENÍ •TEXTOVÁ ČÁST: PROBLEMATIKA VODNÍHO A ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ V KONTEXTU NAVRHOVANÉHO OBJEKTU \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png MOTIVACE A POUŽITÉ METODY •ZÁJEM O DANNOU PROBLEMATIKU •ROZŠÍŘENÍ ZNALOSTÍ •AKTUÁLNOST PROBLEMATIKY •METODA SBĚRU DAT •METODA ČASOVÝCH ŘAD •FINANČNÍ METODY \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png VÝZKUMNÉ PROBLÉMY •OPTIMALIZACE SPOTŘEBY PITNÉ VODY Z VODOVODNÍHO ŘÁDU (VYUŽITÍ ŠEDÉ VODY) •ANALÝZA MOŽNOSTÍ VYUŽITÍ DEŠŤOVÝCH SRÁŽEK NA POZEMKU \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png SPECIFIKACE OBJEKTU: \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png OPTIMALIZACE SPOTŘEBY PITNÉ VODY Z VODOVODNÍHO ŘÁDU (VYUŽITÍ ŠEDÉ VODY) \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png OPTIMALIZACE SPOTŘEBY PITNÉ VODY Z VODOVODNÍHO ŘÁDU (VYUŽITÍ ŠEDÉ VODY) \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png ANALÝZA MOŽNOSTÍ VYUŽITÍ DEŠŤOVÝCH SRÁŽEK NA POZEMKU Obsah obrázku mapa Popis byl vytvořen automaticky Obsah obrázku mapa Popis byl vytvořen automaticky POTENCIÁL VSAKU \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png DOPLŇUJÍCÍ DOTAZY VEDOUCÍHO PRÁCE •V PŘÍPADĚ, ŽE BY BYLA ZVOLENA VARIANTA S AKUMULAČNÍ DEŠŤOVOU NÁDRŽÍ S MOKŘADNÍ FILTRAČNÍ ZÓNOU, KDE BY TATO NÁDRŽ BYLA STUDENTKOU NAVRŽENA A UMÍSTĚNA V RÁMCI ŘEŠENÉHO POZEMKU? •• JAKÝ JE TECHNOLOGICKÝ ROZDÍL (NÁROČNOST) V ÚPRAVĚ ŠEDÉ VODY NA BÍLOU VODU Z KOUPELEN A KUCHYNÍ? \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png DOPLŇUJÍCÍ DOTAZY OPONENTA •NAKOLIK VLASTNÍKA ZKOUMANÉHO OBJEKTU VEDLE EKONOMICKÝ A NAKOLIK EKOLOGICKÝ ASPEKT ŘEŠENÍ? A JAK VNÍMÁ STUDENTKA VE SVÉ PRAXI, ZDA JSOU VLASTNÍCI OBJEKTU PŘI POŽADAVKU NA OBDOBNÁ ŘEŠENÍ VEDENI SPÍŠE SNAHOU UŠETŘIT NEBO PŘEVLÁDÁ VĚTŠÍ POVĚDOMÍ O EKOLOGICKÉM PŘÍNOSU? \\DROBO-FS\QuickDrops\JB\PPTX NG\Droplets\LightingOverlay.png Droplets-HD-Content-R1d.png DĚKUJI ZA POZORNOST.