Autor bakalářské práce: Michal Sváček Vedoucí bakalářské práce: Ing. Bc. Jiří Hanzl, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Štěpán Pacas }- Aktuálnost tématu } }- Známé prostředí } }- Využitelnost v praxi }- Analýza bezpečnosti dopravy ve městě Chýnov } }- Provedení vlastního dopravního průzkumu, analýzy nehodovosti a místního šetření } }- Komparace výsledků vlastního dopravního průzkumu s dříve prováděným veřejným průzkumem } }- Navržení vhodných bezpečnostních opatření vedoucích ke zvýšení bezpečnosti provozu } } } } } } } } } } } } } } } Zdroj: Mapový portál Mapy.cz- vlastní úprava }- Sběr dat – analýza nehodovosti (nehody.cdv.cz) } }- Vlastní dopravní průzkum- sčítání intenzit dopravy } }- Komparace dat z vlastního průzkumu s daty z CSD 2020 - }- Navržení vhodných bezpečnostních opatření } }- Finanční kalkulace } } } Hodnoty RPDI [voz/den] Hodnoty RPDI [voz/den] Zdroj: nehody.cdv.cz }Přechod pro chodce: } }- Vysazená chodníková } plocha } }- Přemístění SDZ - IP6 Zdroj: vlastní Zdroj: vlastní Zdroj: Mapový portál Mapy.cz }Křižovatka: } }- Středový dopravní } ostrůvek - }- Srpovitá zpevněná } krajnice - }- SDZ a VDZ Zdroj: vlastní Zdroj: vlastní }Mimoúrovňové křížení: } }- VDZ } }- Dopravní zařízení Zdroj: vlastní Zdroj: vlastní }- Úprava přechodu pro chodce: 60 550 Kč } }- Úprava křižovatky: 156 000 Kč } }- Úprava mostu: 18 700 Kč } }- CELKEM: 235 250 Kč }- Provedení vlastního dopravního průzkumu - }- Komparace s daty z CSD 2020 - }- Analýza nehodovosti - }- Navržení vhodných bezpečnostních úprav - }- Finanční kalkulace navrhovaných úprav }Jak je definována a v jakých jednotkách je uváděna intenzita dopravy? } } }Jaké další veličiny používáme k popisu dopravního proudu? }Bude Váš návrh předložen městu Chýnov? } }V případě realizace návrhů k jak výraznému snížení nehodovosti by došlo podle Vás? } } }