Autor práce: Šárka Zahradníková Vedoucí práce: Ing. Ladislav Bartuška Oponent práce: prof. Ing. Vieroslav Molnár, PhD. Stanovení budoucích intenzit dopravy na propojce Milady Horákové a Strakonické ulice v Českých Budějovicích Výsledek obrázku pro všte logo Motivace a důvody k řešení daného problému —Zájem o dopravní problematiku v Českých Budějovicích — —Poukázání na důležitost vybudované propojky Cíl práce a výzkumný problém —Cíl práce: —Zjištění dat z dopravního průzkumu —Navrhnutí modelu vypočtu RPDI — —Výzkumný problém: —Využitelnost nově budované propojky —Zlepšení dopravní situace Použité metody —Metoda pozorování — —Popisná analýza — —Dopravní průzkum — —Výpočet RPDI pomocí TP 189 — —Vytvoření modelu odhadu RPDI na propojce Dosažené výsledky CELKEM (osobní vozidla) Naměřené hodnoty Denní intenzita Týdenní průměr denních intenzit Roční průměr denních intenzit Koeficient M (Místní komunikace) Rameno B 1131 3823 3402 3300 Rameno C 6134 20733 18452 17898 Rameno E 3215 10867 9889 9592 Koeficient II.-S (Silnice III. třídy – se smíšeným provozem) Rameno A 3327 10913 10258 10155 Rameno D 1730 5674 5334 5281 mapy.png Propojka Milady Horákové a Strakonické ulice prelozka.JPG Stanovení modelu RPDI na propojce mapy (1).png Výpočet Výsledek Rameno D 315+392+482+537 = 1726 x 1 1726 Rameno E 329+340+540+413 = 1622 x 0,6 973 CELKEM Osobní vozidla Denní intenzita Týdenní průměr denních intenzit Roční průměr denních intenzit 2699 8853 8322 8239 Závěrečné shrnutí —Budoucí RPDI propojky: 8239 osobních vozidel — Děkuji za pozornost img_7427.jpg img_7573.jpg Doplňující dotaz – vedoucí práce —Jaké další faktory mohou ovlivňovat intenzitu dopravy na silnicích v daném území? Doplňující dotaz – oponent práce —Co znamená zkratka RPDI? — —Jak souvisí s tématem BP kapitola 3.2.3?