AUTOR PRÁCE: Jana Píšová VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Ladislav Bartuška OPONENT PRÁCE: Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko - technologický } } }HLAVNÍ: analýza silniční sítě v Jihočeském kraji a stanovení prioritních staveb pozemních komunikací } } }DÍLČÍ: sestavení a zhodnocení multikriteriální analýzy } } }odborná literatura } }vícekriteriální analýza } }dopravní průzkum } } }roční průměr denních intenzit } }cena stavby } }porovnání délky trasy a doby jízdy } }příslušnost k páteřní silniční síti Označení komunikace Stavba RPDI Body Průměr D3 D3 0310/I 2 994 1 2,25 D3 0310/II x x D3 0311 10 067 4 D3 0312/I 4 924 2 D3 0312/II 3 226 2 D4 D4 Milín-Lety 11 053 4 4,00 D4 Lety-Čimelice 11 539 4 D4 Čimelice-Mirotice 11 484 4 D4 Mirotice, rozšíření 11 175 4 I/4 Vimperk-Solná Lhota 3 105 2 2,00 I/19 Chýnov 7 119 3 3,00 I/20 Hněvkov-Sedlice 6 341 3 3,67 Pištín-České Vrbné 14 512 4 České Budějovice, severní spojka 26 359 4 I/23 Kardašova Řečice, obchvat 5 185 2 2,00 I/34 Stráž nad Nežárkou-Lásenice 8 814 3 3,50 Lišov-Vranín 10 321 4 I/39 Přísečná 11 270 4 2,33 Horní Planá 1 746 1 Třebonín (MÚK D3)-Rájov 5 912 2 Označení komunikace Stavba Plánovaná cena stavby (Kč bez DPH) Délka stavby (m) Cena za metr Body Průměr D3 D3 0310/I 6 784 000 000 7 197 942 615 1 2,60 D3 0310/II 5 950 000 000 12 536 474 633 3 D3 0311 2 222 473 000 8 539 260 273 3 D3 0312/I 5 740 518 000 11 990 478 776 3 D3 0312/II 1 142 778 000 3 543 322 545 3 D4 D4 Milín-Lety 2 448 283 000 11 600 211059 4 3,50 D4 Lety-Čimelice 680 772 000 2 591 262 745 3 D4 Čimelice-Mirotice 2 316 468 000 8 460 273 814 3 D4 Mirotice, rozšíření 741 518 000 3 520 210 659 4 I/4 Vimperk-Solná Lhota x 4 520 x x x I/19 Chýnov 472 636 785 3 550 133 137 4 4,00 I/20 Hněvkov-Sedlice 837 495 238 6 340 132 097 4 3,00 Pištín-České Vrbné 1 291 411 000 13 600 94 957 4 České Budějovice, severní spojka 2 070 364 000 2 375 871 732 1 I/23 Kardašova Řečice, obchvat 558 973 000 4 230 132 145 4 4,00 I/34 Stráž nad Nežárkou-Lásenice 350 534 000 2 647 132 427 4 4,00 Lišov-Vranín 1 078 512 396 9 260 116 470 4 I/39 Přísečná 196 550 000 1 540 127 630 4 4,00 Horní Planá 273 038 000 2 040 133 842 4 Třebonín (MÚK D3)-Rájov 424 000 000 4 279 171 037 4 Označení komunikace Stavba Současná délka trasy (km) Plánovaná délka trasy (km) Současná doba jízdy (min.) Plánovaná doba jízdy (min.) Poměr délky trasy Poměr doby jízdy Součet Body Průměr D3 D3 0310/I 9,00 7,197 11 3,60 1,25 3,06 4,31 4 3,20 D3 0310/II 22,4 12,536 22 6,27 1,79 3,51 5,30 4 D3 0311 11,2 8,539 10 4,27 1,31 2,34 3,65 3 D3 0312/I 13,1 11,990 11 6,00 1,09 1,83 2,92 3 D3 0312/II 3,9 3,543 3 2,13 1,10 1,41 2,51 2 D4 D4 Milín-Lety 10,7 11,600 8 6,96 0,92 1,15 2,07 2 2,25 D4 Lety-Čimelice 4,6 2,591 3 1,56 1,78 1,92 3,70 3 D4 Čimelice-Mirotice 6,1 8,460 6 5,08 0,72 1,18 1,90 2 D4 Mirotice, rozšíření 3,4 3,520 3 2,11 0,97 1,42 2,39 2 I/4 Vimperk-Solná Lhota 5,1 4,520 4 4,52 1,11 0,89 2,00 2 2,00 I/19 Chýnov 3,5 3,550 4 2,66 0,99 1,50 2,49 2 2,00 I/20 Hněvkov-Sedlice 6,4 6,340 6 4,76 1,01 1,26 2,27 2 2,67 Pištín-České Vrbné 15,4 13,600 14 9,60 1,13 1,46 2,59 2 České Budějovice, severní spojka 4,4 2,375 6 2,38 1,85 2,52 4,37 4 I/23 Kardašova Řečice, obchvat 3,7 4,230 4 3,17 0,88 1,26 2,14 2 2,00 I/34 Stráž nad Nežárkou-Lásenice 1,9 2,647 2 1,99 0,72 0,63 1,35 1 1,50 Lišov-Vranín 9,9 9,260 10 6,95 1,07 1,44 2,51 2 I/39 Přísečná 1,6 1,540 2 1,32 1,04 1,52 2,56 2 2,00 Horní Planá 2,4 2,040 3 2,04 1,18 1,47 2,65 2 Třebonín (MÚK D3)-Rájov 4,4 4,279 5 3,95 1,03 1,27 2,30 2 Označení komunikace Příslušnost k páteřní síti Body D3 Páteřní dopravní silniční síť - Nadregionální tah 4,00 D4 Páteřní dopravní silniční síť - Nadregionální tah 4,00 I/4 Páteřní dopravní silniční síť - Nadregionální tah 4,00 I/19 Páteřní dopravní silniční síť - Regionální tah 2,00 I/20 Páteřní dopravní silniční síť - Regionální tah nadmístního významu 3,00 I/23 Páteřní dopravní silniční síť - Regionální tah 2,00 I/34 Páteřní dopravní silniční síť - Regionální tah nadmístního významu 3,00 I/39 Páteřní dopravní silniční síť - Regionální tah 2,00 Označení komunikace RPDI Cena stavby Porovnání délky trasy a doby jízdy Příslušnost k páteřní síti Celkový počet bodů Váha 3 2 1 2 D3 6,75 5,20 3,20 6,00 21,15 D4 12,00 7,00 2,25 6,00 27,25 I/4 6,00 x 2,00 6,00 14,00 I/19 9,00 8,00 2,00 2,00 21,00 I/20 11,01 6,00 2,67 4,00 23,68 I/23 6,00 8,00 2,00 4,00 20,00 I/34 10,50 8,00 1,50 4,00 24,00 I/39 6,99 8,00 2,00 2,00 18,99 } }zhodnocení kritérií pomocí multikriteriální analýzy } }stanovení priorit výstavby silnic } }cíle bakalářské práce splněny } } }V rámci multikriteriální analýzy bylo možné zohlednit i hůře kvantifikovatelné paramenty, např. mezinárodní význam dané komunikace. Jaká další podobná kritéria by Vám dále vyvstala na mysli? } } }V kapitole 3.4. se píše: „Pro výpočet plánované doby jízdy použiji informace z informačních letáků jednotlivých staveb, kde z označení kategorie silnice vyčtu návrhovou rychlost.“ Je návrhová rychlost skutečnou reálnou rychlostí v celém úseku? } }Je informace z informačních letáků s nejasným datem vydání dostačující pro odhad reálných nákladů stavby? } } }V závěru je uvedeno, že cílem práce byla analýza silniční sítě v Jihočeském kraji, nicméně byly posuzovány pouze stavby ŘSD. Jaké další stavby v infrastruktuře pozemních komunikací by bylo dobré v Jihočeském kraji realizovat? } }Co Vás vedlo k tomu, že jste v rámci jednoho kritéria sečetla poměr současné a plánované délky trasy s poměrem současné a plánované doby jízdy? } }Co Vás vedlo k subjektivní volbě vah jednotlivých kritérií v multikriteriálním hodnocení? }