NÁVRH DOPRAVNÍHO ŘEŠENÍ OBSLUHY TRATĚ Č. 198 VČETNĚ REALIZACE PŘÍPOJNÝCH VAZEB Autor bakalářské práce: Pavel Beránek Vedoucí bakalářské práce: Ing. Jiří Čejka Ph.D. Oponent: Ing. Martin Stach Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický logo_vste.jpg Motivace a důvody k řešení daného problému ¨ ¨Využití vlastních znalostí z profesní praxe vlakvedoucího Českých drah ¨ ¨Dokonalá znalost tratě, problematiky zdejšího provozu a návyků cestujících, vytíženost spojů Cíl práce ¨Analýza současného stavu provozu na trati ¨Návrhy opatření vedoucí ke zlepšení a zatraktivnění zdejší lokálky ¨Optimalizaci dopravního řešení provozu vlaků na trati č. 198 (Strakonice - Volary) a ekonomika ¨Realizace přípojných vazeb v efektivních přestupních uzlech Návrhy opatření – jízdní řád ¨Doplňkové vlaky v úseku Strakonice – Vimperk (Kubova Huť) i s průvodčími, ¨ v úseku Volary – Lenora v režimu 0/0-S ¨Zásadní navýšení proběhů vozidel ¨Sezónní provoz beze změn ¨Jízdní řád pro potřeby a prav. dojížďku cestujících ¨Rozšíření školních spojů, možnost zavedení přímého vlaku Vimperk – Písek (Os 18125) ¨Pořízení nového vozového parku, či modernizace Návrhy opatření – úprava tratě ¨ ¨Dosazení samovratných vyhřívaných výhybek ¨Instalace přejezdových zabezpečovacích zařízení ¨Úsekové zvýšení rychlosti na 60 km/h ¨Peronizace zastávek a stanic, jejich osvětlení ¨Přepnutí na dálkové řízení dopravy dle SŽDC D1 Závěrečné shrnutí navrhovaných opatření ¨Rozšíření provozu, preference železnice ¨Nová moderní vozidla – atraktivita ¨Zajištění bezpečnosti a plynulosti provozu ¨ hhhh.jpg Doplňující dotazy vedoucího práce ¨ ¨S ohledem na sílu přepravních proudů je dlouhodobě udržitelné zachovat provoz v takovém rozsahu jako je v současnosti? ¨ ¨Jsou v současnosti dostatečně odstraněny souběhy mezi veřejnou linkovou osobní dopravou a drážní dopravou v relaci Strakonice – Vimperk a zpět? Doplňující dotazy oponenta práce ¨ ¨Jaký máte názor na možnost zavedení zabezpečovacího zařízení Radioblok na trati č. 198 a myslíte si, že by bylo řízení drážní dopravy dle předpisu D4 a dovybavení vozidel na této trati přínosem? ¨ ¨Jaké prvky infrastruktury na trati 198 považujete za její slabá místa? Zkuste navrhnout priority úprav z pozice Správy železniční a dopravní cesty, s. o. ¨ ¨ Doplňující dotazy oponenta práce ¨ ¨V práci zmiňujete změnu dopravce na trati 198, jaké jsou podle Vás pozitivní a negativní změny v porovnání s minulým stavem? KONEC ¨ ¨ ¨ ¨Děkuji Vám za pozornost! hjjkkk.jpg