Obhajoba bakalářské práce Název: Přeprava nadrozmerného nákladu do vybrané společnosti Autor: Martin Mrázek, učo: 22992 Vedoucí práce: Ing. Bc. Jiří Hanzl, Ph.D. Oponent: Ing. Lenka Černá, PhD. Obsah prezentace 1. Cíl práce 2. Nadměrný a nadrozmerný náklad 3. Žádost o povolení nadrozmerné přepravy 4. Navržená trasa 5. Kritická místa 6. Objízdné trasy 7. Návrhy na zlepšení situace 8. Doplňující dotazy Cíl práce •Cílem bakalářské práce je popsat nejvíce používané trasy provozovateli přepravy nadrozmerných nákladů, charakterizovat specifika této přepravy do vybrané společnosti (včetně analýzy konkrétní trasy) a navrhnout zlepšení na problémových úsecích nebo v jednotlivých fázích tohoto procesu. Nadměrný a nadrozměrný náklad Definice Páteřové trasy Kritická místa Popis nákladu a soupravy Žádost Údaje o předmětu přepravy Náklad {druh, hmotnost): VZDUCHOTECHNICKÝ DÍL 20,00 t Podvozek (typ, RZ, hmotnost): KÓGEL S24 lowdeck 6,60 t Tahač (typ, RZř hmotnost): MAN TGX18.440 lowdeck 7,10 t Souprava - celková délka: 16,50 m včetně postrku: . . . . XXX m max. šířka: ..... 4,00 .... m max. výška: 5,00 m celková hmotnost: 33,70 t včetně postrku:* XXX t zatížení jedn. náprav: «6,25 - 9,25 - 6,50 - 5,40 - 4,50 t rozvor náprav: 3,6 — 2 X 1,31 m počet náprav/kol: 2/6 + 3/6 ks min. poloměr otáčení: XXX m Navržená trasa 3VICE MOKRA LHOTA wíotff staví 4. dálniční sjezd £.100 5. křiž. směr Veselí n. L. 6. žel. podjezd 7. odbočení směr Řfpec 8. křižovatka smér Kardasova Řečice 9. odbočení smě společnost Pávu l é č í c e směr Pavus Kritická místa (okružní křižovatky) Kritická místa (komplikace na komunikacích) Kritická místa (stavební prvky) Kritická místa (neřešitelná) Souprava: Šířka 4,00 m Výška 3,80 m Délka 12,00 m Objízdné trasy 3la1shá Původní trasa 1. alternativní trasa • (nevyhovující) 2. alternativní trasa (vyhovující) Návrhy na zlepšení 1. Bridge Management System 2. Páteřové trasy 3. Dopravní omezení Tábor - Měšice 4. Vyvýšený středový ostrov - okružní křižovatka Benešov 5. Komunikace ke společnosti Pavus Doplňující dotazy - vedoucí práce • Ve Vaši ci pracujete s nem "směrovací ostrůvek" okružní křižovatky, ačkoli se ve Vašem m pade o "střední děliči ostrůvek". ete vysvětlit I mezi těmito 2 ostrůvky a st klad jejich ho využiti (kde se s nimi můžeme setkat v praxi)? Doplňující dotazy - oponent • V BP te, že hmotnosť kladu a jeho rozloženie je v lade s lnym m n a právu m vo ke ministerstva dopravy. m potvrdíte vašu zu tnym prepočtom. • V BP analyzujete aj vu cu prepravne podmienky. Vyhlasujú v ČR doprav- covia vlastne predpisy, ktoré by upravovali va a povinnosti ch kov pri preprave ho tovaru? • Aka by bola cena za prepravu Vami novanej prepravy ho kladu? Děkuji za pozornost!