Optimalizace kapacity a toku vybrané silnice I. třídy Autor práce: Martin Zavřel Vedoucí práce: Ing. Martin Telecký Oponent práce: Ing. Jaroslav Mašek, PhD. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Cíl práce •Cílem práce je za pomocí metod operačního výzkumu optimalizovat maximální tok na vybrané komunikaci. • Výzkumné otázky •Otázka č. 1 - Vyhovuje stávající okružní křižovatka aktuálním proudům dopravy? •Otázka č. 2 - Jsou vjezdy na okružní křižovatce od Českých Budějovic a do Českých Budějovic stejně kapacitně vytížené? • Použité metody •Výpočet kapacity okružní křižovatky •Ford–Fulkersonův algoritmus •Sběr dat Výpočet kapacity okružní křižovatky u Litvínovic Aplikace Ford–Fulkersonova algoritmu Návrhy opatření •Děkuji za pozornost. Doplňující dotaz vedoucího BP •Pro splnění cíle byl vybrán a aplikován Ford-Fulkersonův algoritmus. Dokážete navrhnout jinou metodu, která by na základě vypovídací schopnosti analyzovala Vaše vybrané téma? Doplňující dotazy oponenta BP •Jaké jsou pozitivní a negativní stránky použité výpočtové metody? •Jaké jsou další, v současnosti stále více používané metody, kterými by se dala řešit problematika práce? •Jaké opatření se budou realizovat na dané okružní křižovatce?