Analýza Pražské integrované dopravy AUTOR: VITALII KUZMENKO VEDOUCÍ PRÁCE: ING. JIŘÍ ČEJKA, PH.D. OPONENT: ING. VLADISLAV ZITRICKÝ, PHD. Motivace uZájem o veřejnou dopravu u uMalý počet prací zabývajících se analýzou přívozu v rámci PID u uZajímavý a neobvyklý způsob přepravy cestujících u Cíl práce uPráce je zaměřena na analýzu vybraných systémů Pražské integrované dopravy včetně posouzení jejich efektivnosti. V rámci řešení dojde k posouzení stávajících standardů integrované dopravy. Použité metody uSběr a analýza dat u uDotazníkové šetření u uPozorování Přívozy v rámci PID uDopravci (Pražské Benátky, Pražská paroplavební společnost, Vittus Group) u u Pražské přívozy Počet a podíl přepravených cestujících v PID na území hl. m. Prahy(2014-2018) Druh dopravy Osob/2014 rok Osob/2015 rok Osob/2016 rok Osob/2017 rok Osob/2018 rok Metro 450 136 200 456 820 000 461 160 000 435 586 000 430 919 000 Tramvaje 356 877 900 358 284 000 366 856 000 371 765 000 373 434 000 Autobusy 371 286 000 372 435 000 374 678 000 373 084 000 379 411 000 Autobusy (soukromí dopravci) 34 596 000 36 855 000 35 997 000 38 709 300 37 572 000 Železnice 36 548 000 36 669 000 37 462 000 39 448 000 45 014 000 Lanovka 1 939 400 1 480 000 1 753 000 2 066 000 2 032 300 Přívozy 369 700 402 700 452 400 584 940 1 169 950 CELKEM 1 251 753 200 1 262 945 700 1 278 358 400 1 261 243 240 1 269 552 250 Přepravené osoby za roky 2014-2016 Linka Trasa Přepravené osoby za den Rok 2014 Přepravené osoby za rok 2014 P1 Sedlec – Zámky 112 40 980 P2 V Podbabě – Podhoří 573 209 030 P3 Lihovar – Veslařský ostrov 284 60 750 P5 Kotevní – Císařská louka – Výtoň 181 38 670 P6 Lahovičky – Nádraží Modřany 95 20 240 Linka Trasa Přepravené osoby za den Rok 2015 Přepravené osoby za rok 2015 P1 Sedlec – Zámky 102 37 100 P2 V Podbabě – Podhoří 613 223 805 P3 Lihovar – Veslařský ostrov 180 39 455 P5 Kotevní – Císařská louka – Výtoň 269 58 810 P6 Lahovičky – Nádraží Modřany 111 24 290 P7 Pražská tržnice – Ostrov Štvanice – Rohanský o. 221 19 240 Linka Trasa Přepravené osoby za den Rok 2016 Přepravené osoby za rok 2016 P1 Sedlec – Zámky 93 34 100 P2 V Podbabě – Podhoří 574 209 920 P3 Lihovar – Veslařský ostrov 171 37 530 P5 Kotevní – Císařská louka – Výtoň 349 76 750 P6 Lahovičky – Nádraží Modřany 130 28 660 P7 Pražská tržnice – Ostrov Štvanice – Rohanský o. 297 65 440 Přepravené osoby za roky 2017-2018 Linka Trasa Přepravené osoby za den Rok 2017 Přepravené osoby za rok 2017 P1 Sedlec – Zámky 97 35 420 P2 V Podbabě – Podhoří 632 230 750 P3 Lihovar – Veslařský ostrov 194 42 400 P4 Černošice, Mokropsy – Kazín (příměstský) 50 6 210 P5 Kotevní – Císařská louka – Výtoň 567 133 850 P6 Lahovičky – Nádraží Modřany 206 45 130 P7 Pražská tržnice – Ostrov Štvanice – Rohanský o. 387 84 720 P8 Císařský ostrov – Troja (zdarma) 717 6 460 Linka Trasa Přepravené osoby za den Rok 2018 Přepravené osoby za rok 2018 P1 Sedlec – Zámky 125 45 480 P2 V Podbabě – Podhoří 691 252 360 P3 Lihovar – Veslařský ostrov 191 41 740 P4 Černošice, Mokropsy – Kazín (příměstský) 42 5 160 P5 Kotevní – Císařská louka – Výtoň 1 190 357 140 P6 Lahovičky – Nádraží Modřany 282 61 500 P7 Pražská tržnice – Ostrov Štvanice – Rohanský o. 412 113 720 P8 Císařský ostrov – Troja 846 292 846 Otázka č. 5: Jste spokojeni s čistotou převozných lodi? Otázka č. 7: Jste spokojení s intervalem dopravy na pražských přívozech? DOSAŽENÉ VÝSLEDKY A PŘÍNOS PRÁCE Doplňující dotaz vedoucího BP uZ jakých cen vychází pro tvorbu tarifu zřizovatel Dopravního podniku hlavního města Prahy ? uČím byste zlepšil orientaci cestujících v tarifu Dopravního podniku hlavního města Prahy ? Doplňující dotaz oponenta BP uAko si vysvetľujete nárast prepravných osôb vo vodnej doprave medzi rokmi 2017/2018 (tabuľka 12 str. 38)? uPrečo je podľa Vás propagácia tohto vodnej dopravy v rámci PID menej propagovaná? DĚKUJI ZA POZORNOST