BAKALÁŘSKÁ PRÁCE ANALÝZA DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI OBCE HORNÍ PLANÁ Autor: Tadeáš Fuchsík Vedoucí práce: Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent: Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Obsah obrázku kreslení Popis byl vytvořen automaticky CÍL PRÁCE vCílem této bakalářské práce je analyzovat současná dopravní spojení obce Horní Planá, včetně návrhu efektivního rozložení spojů. v 1 POUŽITÉ METODY vMetoda vědeckého pozorování vAnalýza vAnalýza dat z dotazníkového šetření 2 ZÁJMOVÉ ÚZEMÍ vMěsto Horní Planá vSilnice I. třídy číslo 39 vTrať číslo 194 vDopravci – GW Train, GW Bus, ČSAD v 3 Snímek%20obrazovky%202020-03-13%20v 17.08.28.png VYJÍŽĎKA Z HORNÍ PLANÉ 4 vČeský Krumlov vČeské Budějovice vRakousko v DOJÍŽĎKA DO HORNÍ PLANÉ 5 ANALÝZA SPOJŮ 6 vHorní Planá – Český Krumlov vHorní Planá – České Budějovice vČeský Krumlov – Horní Planá vČeské Budějovice – Horní Planá Ø15 spojů, rozmezí 4:20 – 20:45 Ø15 spojů, rozmezí 4:20 – 20:45 Ø15 spojů, rozmezí 5:20 – 22:19 Ø14 spojů, rozmezí 5:11 – 21:15 v DOTAZNÍKOVÝ PRŮZKUM vOtázky postaveny tak, aby „ANO“ znamenalo spokojenost se situací veřejné dopravy 7 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ vSpoje vNávrhy 9 •Děkuji za pozornost. Obsah obrázku kreslení Popis byl vytvořen automaticky 8 DOPLŇUJÍCÍ OTÁZKA VEDOUCÍHO BP vJak se díváte na zajištění dopravní obslužnosti ve večerních a nočních hodinách? v v 9 DOPLŇUJÍCÍ OTÁZKY OPONENTA BP •1) Aktuální informací z lokality je ukončení činnosti místní pekárny po 28 letech. Firmě údajně chyběli kvalifikovaní pracovníci. Hraje zde svou roli také třeba špatná dopravní obslužnost? •2) Proč byl dotazník směřován pouze k obyvatelům Horní Plané, když početnou skupinu cestujících tvoří dojíždějící do práce/škol a zejména turisté? •3) Návrh směřuje k přidání jednoho spoje o víkendu z Českého Krumlova do Horní Plané. Z jakého důvodu je požadován autobus, když stejnou relaci zajišťují vlaky? Jako důvod je uvedeno nedostatečné zastoupení autobusové dopravy. •4) Prosím o vyjasnění interpretace legislativy: v práci se píše, že údajně̌ dle ustanovení 19a zákona č. 111/1994 Sb. by měl být zaveden intervalový jízdní řád se základním intervalem 2 ho- diny v rozmezí nejméně̌ 5:00 – 21:00. Není jasné, co je ono ustanovení 19a, kdy podle platného znění § 19, § 19a – § 19c byly zrušeny. • 10