9_02.jpg 1_05.jpg Obhajoba bakalářské práce Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický Proces vyvažování letadel Vedoucí práce: Ing. Ladislav Bartuška Oponent: Ing. Daniel Eliáš Autor: Tomáš Uhlíř C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg 21.1.2018 bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Důvody pro výběr tématu §Informování o předletových úkonech §Proces pro zajištění bezpečnosti letu §Zprostředkování ověřených znalostí §Upozornění na důsledné dodržování všech pokynů 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Cíl práce §Popis postupů prováděných před vzletem §Vliv zatížení na těžiště a nastavení stabilizátorů pro vzlet §Aplikace teoretických znalostí na reálném letu § 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Použité metody §Popisná analýza §Teorie ukázaná na praktickém příkladu §Aplikace profesních zkušeností a norem podle ICAO/IATA §Veřejně nedostupné vnitropodnikové zdroje a formuláře § 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Dosažené výsledky a přínos práce §Popsání komplexního procesu vyvažování letadla §IATA DGR, dodržení segregačních požadavků §Porovnání manuální a automatizované formy výpočtů §Předcházení numerickým chybám §Vysoce efektivní odbavovací systém Altéa 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Shrnutí §Výpočet EZFW (Předpokládaná váha bez paliva) §Nakládací instrukce a umístění předpokládaného těžiště §Report finálního nakládání a rozsazení cestujících §Příprava nakládacího listu a vyvažovací obálky §Po-odletová dokumentace § § § § 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Odpovědi na dotazy oponenta §K obrázku č. 17 - Čtvrtá část nakládacího listu: Představme si situaci, kdy např. z důvodu vysokého rozdílu cen paliva v LHR a TLV budeme chtít v LHR ještě dotankovat dodatečných 18 tun paliva.. Překročili bychom tím opravdu některý váhový limit ? §Původní zbývající váha 17 095 kg, limitní váha je ZFW §Přepočet limitních vah: § 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř bar_06.png 2_01.jpg C:\Users\Lenovo\Disk Google\všte\3. semestr\TZD\Logo_vste.jpg Odpovědi na dotazy oponenta §K tabulce č. 7 - Standardní váhy cestujících: Jaký může být důvod toho, že průměrný cestující v obchodní třídě je o 3 kg těžší, než průměrný cestující ve třídě ekonomické ? §Průměrná váha příručního zavazadla 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř 9_01.jpg vert_bar_02.png Děkuji za pozornost. 21.1.2018 Autor: Tomáš Uhlíř