Návrh RD pro rodinu s autistickým dítětem Kateřina Buchalová UČO: 14463 Obor: STM Obsah: •Autismus •Popis rodiny •Požadavky autistického chlapce •Dispoziční řešení 1.NP •Dispoziční řešení 2.NP •Vzdělávací místnost •Dětský pokoj •Co mě ovlivnilo při tvorbě bakalářské práce? •Otázky vedoucího práce a oponenta • Autismus •Porucha mentálního vývoje dítěte •Nechápe okolní svět •Nereaguje na podněty •Každý autista má speciální požadavky • Rodina •Otec pracuje •Matka - domácí výuka syna •Dcera (10 let)- tanec •Syn (9 let)- vláčky Požadavky autistického chlapce •Neustále potřebuje kontakt s matkou •Zcela odlišný denní režim •Domácí výuka •Otevřené prostory •Zabezpečení terasy •Umožnění prostoru pro hru s vláčky • Dispoziční řešení 1.NP Dispoziční řešení 2.NP Vzdělávací místnost Dětský pokoj Co mě ovlivnilo při tvorbě bakalářské práce? •Požadavky celé rodiny •Požadavky autisty •Rozvržení nábytku •Respektování odlišných denních režimů •Soukromí jednotlivých členů rodiny •Rady odborníků • Děkuji za pozornost Otázky vedoucího práce a oponenta •Je nějak rozdělen prostor pro dívku a autistického chlapce? • •V práci uvádíte, že navržená hydroizolace je dostatečná před pronikáním radonu z podloží. Je toto správné tvrzení i v případě, že jste navrhla podlahové vytápění RD a v 1.NP jsou navržené pobytové prostory? Nebo bude nutné doplňkové opatření proti pronikání radonu z podloží? •V BP je vloženo posouzení skladby podlahy na terénu z hlediska vlhkosti. Posuzuje se běžně skladba podlahy na terénu z hlediska šíření tepla a vodní páry? Co je především důležité u skladby konstrukce podlahy na terénu v RD?