MODERNIZACE ZABEZPEČOVACÍHO ZAŘÍZENÍ NEMANICE I. - ŠEVĚTÍN Zpracovala: Zdeňka Lipoldová Vedoucí práce: Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D. Cíl práce •Zpracování návrhu modernizace morálně a technicky zastaralého zabezpečovacího zařízení traťového úseku Nemanice I. – Ševětín v rámci optimalizace trati České Budějovice – Benešov u Prahy, stavby IV.železničního koridoru. Teoreticko – metodologická část §Význam investic do železniční infrastruktury, §interoperabilita a technické specifikace interoperability TSI, §ERTMS European Rail Traffic Management System, §popis současného stavu trati. Aplikační část – železniční svršek •Zdvoukolejnění •Protihluková opatření •Nástupiště a příchody Přejezdy §km 4,742 – nadjezd §km 5,255 - PZZ světelné se závorami §km 5,682 – podjezd §km 11,753 – nadjezd §km 19,087 – zrušen §km 22,613 - nadjezd STANIČNÍ ZABEZPEČOVACÍ ZAŘÍZENÍ §ESA 33 + GTN, §umístění návěstidel, §seřaďovací návěstidla, §číslování kolejí, výhybek. TRAŤOVÉ ZABEZPEČOVACÍ ZAŘÍZENÍ – AUTOMATICKÝ BLOK TRAŤOVÉ ZABEZPEČOVACÍ ZAŘÍZENÍ AUTOMATICKÉ HRADLO VLAKOVÉ ZABEZPEČOVACÍ ZAŘÍZENÍ •ETCS úroveň L2 §pokrytí signálem GSM-R §radiobloková centrála RBC §umístění balízových skupin § Doplňující dotazy •Vedoucí práce: Jak se díváte na způsob realizace bezpečnostních opatření na trati č.198 Strakonice – Volary? • •Oponent práce: Promítnou se náklady spojené s modernizací zabezpečovacího zařízení na řešeném traťovém úseku do poplatku za použití dopravní cesty? DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST