Bakalářská práce •Kamil Stuchlík Posouzení efektivity výstavby dálnic v ČR žVyužívání veřejných financí ž žZpůsob realizace výstavby ž žDoba výstavby ž žVolba ideální trasy dálnice ž ž Motivace a důvody žOsvětlení procesů realizace dálnice ž žAlternativní metody posouzení efektivity ž žNezávislý a objektivní koeficient ž ž Postup řešení žCo je „efektivita“? ž žVýsledný stav dopravy ž žProces výstavby ž žKvalita ž Výsledný stav dopravy Proces realizace dálnice Kvalita Výsledný vzorec Metodika sběru dat žZdroje: —ŘSD —ČSÚ —Odborné publikace —Internet a ostatní ž žNedostatek zdrojů a neochota ŘSD — — Doba výstavby žCelková doba výstavby: —ŘSD —Jednotlivé úseky —Poměrně přesná data ž žOdpracovaná doba: —Neochota ŘSD —Výpočet na základě právních norem a dat ČSÚ —Upřesnění záměry ŘSD a vlády ČR ž ž Výpočet efektivity délky úseku žMěření pomocí mapových portálů ž ž ž ž ž ž ž ž ž žUrčení počtu přírodních překážek a obydlených oblastí ž Výpočet kvality žDoba užívání od data uvedení do provozu žDoba oprav: —Data ŘSD, výroční správy a archiv —Archiv zpravodajského tisku Výsledky žVýpočet přes jednotlivé úseky podle dálnic (str. 23-26) žSouhrnné výpočty (str. 27 - 28) ž ž ž ž Shrnutí žVýsledky odpovídají realitě žKoeficient je použitelný žKvalita podkladních dat = zkreslení žMožný rozvoj algoritmu a jeho zpřesnění ž ž Kamil Stuchlík