1 q Motivace a důvody k řešení daného problému, q cíl práce, q výzkumný problém, q použité metody, q představení podniku Megas s. r. o., q analýza konkurence, q výsledky dotazníkového šetření, q odpovědi na výzkumné otázky, q návrhy na opatření a závěrečná shrnutí. • • • • • 2 q Praxe ve firmě při studiu, q spolupráce s obchodním ředitelem firmy, q získání nových znalostí, q aktuální problematika ve firmě, q možnost aplikace návrhů opatření v praxi. • — — 3 qCílem bakalářské práce je monitoring a rozbor jednotlivých nástrojů komunikačního mixu ve vybrané společnosti za účelem stanovení nové efektivnější marketingové strategie s konkrétními návrhy pro zlepšení současného stavu. • • — 4 qVyužívá společnost Megas s. r. o. různé nástroje komunikačního mixu? qJe silným nástrojem společnosti public relations? qPociťuje firma vysoký tlak konkurence? qJsou zákazníci spokojeni s komunikací firmy? • — 5 qMetody sběru dat: qliterární rešerše, qanalýza dokumentů, qrozhovor. qAnalýza marketingové komunikace: qanalýza marketingových komunikačních nástrojů, qanalýza konkurence, qSWOT analýza. qMarketingový výzkum: qdotazník. — 6 qVznik společnosti v roce 1990, qgenerální dodavatel staveb, qpolitika ISM, qVýznamné rekonstrukce a dodávky staveb: qČEZ a. s. – rekonstrukce zauhlovacího mostu Chvaletice, qČSOB a. s. – rekonstrukce poboček, qZOO Dvůr Králové – prosklení pavilonů. — 7 8 q89 % dotazovaných je spokojeno se současnou marketingovou komunikací, qnejvíce používaným komunikačním prostředkem je osobní rozhovor, telefon a e-mail, qzákazníci mají nerovnoměrné názory na vzhled loga firmy, qzákazníci nepoznají z loga na první pohled, že se jedná o stavební firmu, q66 % dotazovaných ví, že má společnost facebook stránky, qzákazníci firmě nejvíce doporučují využití venkovní reklamy a aktualizaci webových stránek. — 9 qOt. č. 1: Využívá společnost Megas s. r. o. různé nástroje komunikačního mixu? - ANO qOt. č. 2: Je silným nástrojem podniku public relations? - NE qOt. č. 3: Pociťuje firma vysoký tlak konkurence? – ANO qOt. č. 4: Jsou zákazníci spokojeni s komunikací firmy? - ANO — — — 10 qŠkolení v oblasti marketingové komunikace, qnové logo pro firmu, q q q q qslevy a benefity pro významné zákazníky, qpronájem billboardů u silnic, qvyužití reklamní plochy na linkách MHD včetně reklamních spotů. — 11 qVyužití reklamy v rádiích, qaktualizace facebook stránek a webových stránek, qnové investice do Google AdWords, qpříprava prezentace pro klienty, qzavedení odborných přednášek na vysokých školách, qpříspěvky do odborných časopisů např. Časopis Stavba, Časopis BETON, qpořádání kulturních akcí. 12 13 qZodpovězeny výzkumné otázky, qnavržena reálná opatření, qcíl bakalářské práce splněn. 14 qJakou marketingovou strategii by autorka aplikovala v následujícím roce fungování společnosti, na co by kladla největší důraz a proč? 15 16