Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Bc. Podniková ekonomika Závěrečná zpráva o průběhu semestrální praxe Veronika Šafránková 2024 Prohlášení Prohlašuji, že jsem závěrečnou zprávu o průběhu semestrální praxe vypracoval/a samostatně a že údaje zde uvedené jsou pravdivé. V Českých Budějovicích, dne: 04. 01. 2024 …………………………………………………… vlastnoruční podpis Obsah 1 Úvod. 1 2 Náplň a průběh praxe. 2 3 Zhodnocení praxe studentem.. 3 4 Závěr 4 1 Úvod Firma Manuvia Peopele CZ a.s., mezinárodní společnost a váš HR partner v regionu CEE. Na lokálním trhu vám poskytuje globální řešení. Pro klienty jsou odborníky–partnery v HR službách a pro naše kandidáty, jsou profesionály podporujícími je v jejich potenciálu. Rok 1998 - první základní kámen pro budoucí společnost Manuvia. Počátky firmy byly na Slovensku, odkud se přes Česko firma rozšířila do mezinárodní roviny. Firma Manuvia pomáhá firmám které nemohou najít zaměstnance tyto přidělené zaměstnance podnikům doplnit. Manuvia People CZ a.s. Právnická osoba Sídlo: Kischova 1732/5, 140 00, Praha 4 - Nusle Role subjektu-podnikatel IČO28385225 2 Náplň a průběh praxe Příprava pracovně-právní dokumentace pro dočasně přidělené zaměstnance (dále DPZ) ● Příprava dodatků a ukončení DPZ ● Zodpovědnost za kompletaci a správnost dokumentů v osobních složkách DPZ ● Zadávání nových zaměstnanců a změn do informačního systému Atep (dále IS Atep) Distribuce ELDP, Potvrzení o zdanitelných příjmech ● Příprava podkladů pro mzdy ● Kompletace a kontrola docházky DPZ ● Evidence čerpání a zůstatků dovolených DPZ ● Objednávání a distribuce stravenek, správa ostatnich benefitů ● Pomoc při řešení žádosti OSSZ, nahlášení a odhlášení ● Poskytování poradenství DPZ a ostatním členům týmu ve mzdových a pracovněprávních oblastech ● Zodpovědnost za oblast Pracovnělékařských služeb (vstupní/pravidelné/mimořádné prohlídky) ● Zodpovědnost za správnou evidenci a vydávání záloh či mezd v hotovosti ● Zodpovědnost za správnost podkladů k fakturaci dle projektové směrnice ● Zodpovědnost za vedení pokladny ● Administrativa spojená s chodem pobočky (kancelářské potřeby, pošta apod.) ● Pravidelný reporting, dle požadavků klienta a vedení společnosti ● Úzká spolupráce s HR, finančním, mzdovým a Visa oddělením ●Kompletní zpracování mzdových podkladů pro Helios 3 Zhodnocení praxe studentem Jelikož je tato praxe současně mým zaměstnáním, tak hodnotím kladně. Do života mi tato pozice přinesla široký záběr v oblasti personalistiky. Nejvíce zkušeností mám se zaměstnáváním a výpočtem mezd a řešení mzdové agendy. Díky spolupráci s několika desítkami firem mám přesnou představu o platových i jiných podmínkách i mimo naši organizaci. 4 Závěr Ke zpracování výsledků nedocházelo. Dotazy ráda zodpovím při obhajobě.