ODBORNÁ PRAXE Lucie Boháčová Řízení lidských zdrojů, 6. semestr Společnost Magna Cartech spol. s r.o. ◦ Sídlí v Českých Velenicích ◦ Na trhu působí téměř 30 let ◦ Je jedním z největších dodavatelů dílů pro automobilový průmysl celosvětově ◦ Výrobním programem je lisování a sváření plechových dílů karoserií ◦ Zákazníky mají v řadách známých automobilových značek: - Mercedes-Benz, Volvo, Audi, Škoda, Ford, BMW ◦ Zaměstnává více než 1100 zaměstnanců Oblast získávání, přijímání a výběru zaměstnanců ◦ Zadávání pracovních pozic na webové stránky ◦ Vytváření pracovních pozic v systému ◦ Příjem kandidáta na pracovní pozici ◦ Účast na pohovorech ◦ Rozdávání oděvu a pracovních pomůcek podle velikosti ◦ Udělování čipu, klíčku od skřínky, LOTO zámku, klíček na oděv ◦ Fotografování nových zaměstnanců ◦ Vytváření plakátu na náborový příspěvek ◦ Účast na interním výběrovým řízení a vyhodnocení ◦ Oblast řízení a hodnocení pracovního výkonu, rozvoje, motivace a odměňování ◦ Vypracování děkovných diplomů za odpracovaná léta, vypracování odměn a určení odměny, vypracování seznamu v Excelu ◦ Vydávání permanentek na hokejové utkání a Safari resortu ◦ Vytváření seznamu nových zaměstnanců na školení ◦ Vytváření seznamu žen a rozdělení květin k MDŽ ◦ Seznámení s firemním hodnotícím pohovorem a zpětnými vazbami zaměstnanci ◦ Rozdávání velikonoční nadílky zaměstnancům ◦ Pomoc při poptávání jazykových kurzů ◦ ◦ Oblast podnikové kultury včetně etického řízení, zásady komunikace, tvorby týmu ◦ Spolupráce na vytváření sportovní události Magnalympiáda ◦ Den otevřených dveří na SŠ v Českých Velenicích, prezentace firmy ◦ Meeting s oddělením bezpečnosti ohledně BOZP pro studenty ◦ Účast na školení etického kodexu ◦ Účast na školení personalistiky a právní legislativy personalistiky ◦ Účast na školení a poradě HR oddělení Tvorba a vedení personální agendy včetně příslušné legislativy ◦ Vytváření vstupních a výstupních dokumentů ◦ Vytváření pracovních smluv, mzdových výměrů v programu ◦ Podepisování daňových dokumentů se zaměstnanci ◦ Podepisování evidenčních listů se zaměstnanci ◦ Vyplňování protokolu o škodě, hlášení vzniku události ◦ Zakládání dokumentů do osobních složek ◦ Zadávání multifunkčnosti, školení, BOZP a osvědčení do systému ◦ Vytváření lékařských prohlídek a zadávání do systému ◦ ◦ ◦ Komunikace s příslušnými orgány státní a veřejné správy v oblasti HR ◦ Sdělení o nástupu ukrajinských zaměstnanců na úřad práce ◦ Sdělení o ukončení pracovního poměru ukrajinských zaměstnanců na úřad práce ◦ Vyplňování žádosti o zaměstnaneckou kartu pro Odbor azylové a migrační politiky ◦ Vyplňování žádosti o prodloužení zaměstnanecké karty pro Odbor azylové a migrační politiky ◦ Vyplňování žádosti o náhradu škody pojišťovně Děkuji za pozornost