Obhajoba závěrečné zprávy z odborné praxe Martina Kyprá, učo 27323 Struktura prezentace > THK Dačice - dceřiná společnost THK Co. Ltd. Úvodní informace uTHK RHYTHM AUTOMOTICE CZECH, a.s. uT = robustní, H = kvalitní, K = know-how uDačice: 1965 uStátní výrobna autodílů – TRW DAS a.s. – THK uHlavní sídlo: Tokio uNyní 850 zaměstnanců uPraxe: 16.1. – 18.4. 2023 uVýrobce kulových kloubů, dutých čepů, vodících táhel, kontrolní ramena náprav pro osobní i nákladní automobily a náhradní díly uNejvětší zákazníci: automobilky z koncernu Volkswagen, BMW, Porsche, Land Rover, Renault, Maserati, Dodge a Ferrari Náplň a průběh praxe uPersonální management uPlánování a organizování procesu přijímání a následná adaptace nových zaměstnanců v oddělení personalistiky. uAsistence při organizaci akce pro zákazníky, včetně rezervace prostoru, a koordinace cateringových služeb. uAdministrativní práce, včetně řešení emailové korespondence a vytváření prezentací v PowerPointu. u Náplň a průběh praxe uFinance podniku uAnalýza výkonnosti firmy a příprava finančních reportů. uVyhledávání a zpracování dat o zákaznících a jejich nákupech v Excelu pro potřeby marketingového oddělení. uAnalýza výsledků průzkumů a příprava závěrů a návrhů na zlepšení. > Náplň a průběh praxe uFinanční účetnictví uPráce s účetními výkazy, vymezení aktiv a pasiv, nákladů a výnosů, princip podvojnosti a souvztažnosti, sestavení rozvahy a výkazu zisku a ztráty včetně příloh. uPosouzení hospodářské situace podniku na základě údajů z účetnictví. uAdministrativní práce spojená s fakturací a evidencí plateb. u u > Stůl s kancelářskými pomůckami Náplň a průběh praxe uStrategické řízení uAnalýza vnitřního a vnějšího podnikového prostředí pomocí SWOT analýzy, identifikace silných a slabých stránek firmy a příležitostí a hrozeb pro firmu. uAnalýza konkurence v online prostředí, včetně sledování webů konkurentů a vytváření zpráv o vývoji pro řídicí tým. uAsistence při přípravě a realizaci eventu pro zákazníky, včetně komunikace s dodavateli, koordinace výroby reklamních materiálů a logistického zajištění. u Náplň a průběh praxe uMarketing uAnalýza marketingového mixu, zjištění zákaznických potřeb, sledování trhu, konkurence a zlepšování marketingových kampaní. uVytváření a aktualizace firemních prezentací a marketingových materiálů. uVyhodnocení výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků a příprava návrhů na zlepšení u u Zhodnocení praxe Závěr uProhloubení odborných znalostí uMožnost uvědomit si provázanost podniku a jednotlivých činností v něm uJednoznačně doporučuji u Děkuji za pozornost!