Příručka kvality Příloha č. 3 NÁVAZNOST KAPITOL PŘÍRUČKY KVALITY NA POŽADAVKY ČSN EN ISO 9001:2009 Článek Příručky ČSN EN ISO 9001:2009 Obecně Článek 1 - Účel a cíl -- Článek 2 - Oblast platnosti 4.2.2 oblast použití, informace o vyloučeních Článek 3 - Odpovědnost 5.5.1 5.5.2 4.2.3 Odpovědnost a pravomoc Představitel managementu Řízení dokumentů Článek 4 - Termíny a zkratky 3 Termíny a definice Představení organizace Článek 5 - Historie a zaměření or- ganizace -- Článek 6 - Strategie a vize 5.3 Politika kvality Produkty, služby zákazníkům Systém managementu Článek 8 - Všeobecné požadavky 4.1 Všeobecné požadavky Článek 9 - Požadavky na dokumen- taci 4.2.1 4.2.2 4.2.3 4.2.4 Obecně Příručka kvality Řízení dokumentů Řízení záznamů Odpovědnost managementu Článek 10 - Angažovanost a aktivita managementu 5.1 Angažovanost a aktivita managementu Článek 11 - Zaměření na zákazníka 5.2 Zaměření na zákazníka Článek 12 - Politika 5.3 Politika kvality Článek 13 - Plánování 5.4.1 5.4.2 Cíle kvality Plánování systému managementu kvality Článek 14 - Odpovědnost, pravomoc, interní komunikace 5.5.1 5.5.2 5.5.3 Odpovědnost a pravomoc Představitel managementu Interní komunikace Článek 15 - Přezkoumání systému managementu 5.6.1 5.6.2 5.6.3 Obecně Vstup pro přezkoumání Výstup z přezkoumání Management zdrojů Článek 16 - Poskytování zdrojů 6.1 Poskytování zdrojů SM14/2014-3 Článek 17 - Lidské zdroje 6.2.1 6.2.2 Obecně Kompetence, výcvik a vědomí závažnosti Článek 18 - Infrastruktura 6.3 Infrastruktura Článek 19 - Pracovní prostředí 6.4 Pracovní prostředí Realizace produktu Článek 20 - Plánování realizace produktu 7.1 Plánování realizace produktu Článek 21 - Procesy týkající se zá- kazníka 7.2.1 7.2.2 7.2.3 Určování požadavků týkajících se produktu Přezkoumání požadavků týkajících se produktu Komunikace se zákazníkem Článek 22 - Návrh a vývoj 7.3 Návrh a vývoj Článek 23 - Nákup 7.4.1 7.4.2 7.4.3 Proces nákupu Informace pro nákup Ověřování nakupovaného produktu Článek 24 - Realizace vzdělávací činnosti a poskytování služeb 7.5.1 7.5.2 7.5.3 7.5.4 7.5.5 Řízení výroby a poskytování služeb Validace procesů výroby a poskytování služeb Identifikace a sledovatelnost Majetek zákazníka Uchovávání produktu Článek 25 - Řízení monitorovacích a měřících zařízení 7.6 Řízení monitorovacího a měřícího zařízení Měření, analýza a zlepšování Článek 26 Obecně Článek 27 Monitorování a měření 8.2.1 8.2.2 8.2.3 8.2.4 Spokojenost zákazníka Interní audit Monitorování a měření procesů Monitorování a měření produktu Článek 28 - Řízení neshodného produktu, řízení neshody 8.3 Řízení neshodného produktu Článek 29 - Analýza dat 8.4 Analýza dat Článek 30 - Zlepšování 8.5.1 8.5.2 8.5.3 Neustálé zlepšování Nápravná opatření Preventivní opatření