Vysoká škola technická a ekonomická č.y. 1908/2009 v Českých Budějovicích Okružní 10, 370 01 České Budějovice OPATŘENÍ REKTORA č. 19/2009 HARMONOGRAM ZÁPISU PRO STUDENTY I Oto opatřeni se // e l ý ká I. semestru. Zápis bude probíhat: pouze elektronickou Formou ve více vlnách, aby při výběrů predmetu a skupin byli uprednostnení ti. kteří na získání potřebných kreditu mají již méně času (vyšší semestr) i. Předzápis Předzápis slouží pouze k získáni informací o poptávce (předmět tedv nemusí být vypsán, připadne může být jeho kapacita omezena). v Rádný zápis předmětů V týdnu od 7.9. - 14.9.2009 proběhne definitivní volba předmětů, které bude mít student v následujícím semestru zapsány. V této fázi již bude uveřejněn rozvrh (4. 9. 2009). Student si tedv může odhlásit některé předměty, které mu časově nevyhovují, avšak platí zde dříve avizované pravidlo, že předzápis se nesmí lišit oproti řádnému zápisu o více než 5 kreditu. \)o počtu kreditů se pro tyto účely započítávají pouze povinně volitelně a volitelné předměty. Pořadí studentu \ předmětu (kdo je nad čárou a kdo se tam již nevejde) je určeno na základě přednosti. kterou mají: 1. ti, kteří si předmět zapsali při registraci oproti těm, co tak neučinili. 2. ti. kteří jsou ve vyšším semestru. 3. li. kteří mají získaný vyšší počet kreditu. 4. ti. pro které je předmět klasifikován jako povinny, popř. povinně volitelný, oproti těm, pro které je předmět klasifikován jako volitelný, 5. čas zapsání ú<,^ předmětu. Výběr rozvrhu V týdnu od 14. 9. - 21. 9. 2009 Proběhne zápis jednotlivých seminárních skupin (přednášek a cvičeni) výše zvolených předmětů. Den zápisu nebude pro všechny stejný, ale pro ty co máji méně kreditu, bude časově posunut (viz. informace v IS vsi E). Mezi studenty, kteří mají stejný den zápisu (resp. podobný počet kreditu), bude probíhat časová soutěž. Více informaci a doporučené postupv pro co nejefektivnější postup při časové soutěži najdete v nápovědě I s VŠI Ľ. V této Fázi již nebude možné, ab\ si student odhlásil, či přihlásil předmět. Je vsak pravděpodobné, že z důvodů nezapsání se do „ideální" seminární skupinv se bude předmět křížil s jiným. V takovém případě navštivte kancelář koordinátorkv pro informační systém 1)014. nebo studijní odděleni, kde Vám konflikt pomohou vyřešit. Spuštění zápisu probíhá v jednotlivých datech vždy v I 7:00. Ing. Marek Vochozka. MRA. Ph. D. pověřený funkcí rektora