Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Okružní 10, 370 01 České Budějovice Název pracovní pozice: AKADEMICKÝ PRACOVNÍK – ASISTENT Pracoviště: Jméno a příjmení, titul: Rozsah činnosti činí 100 % úvazku Charakteristika činnosti: Akademický pracovník vykonává pedagogickou činnost, výzkumnou, vývojovou nebo další tvůrčí činnost. Předpoklady pro pozici: Vysokoškolské vzdělání minimálně magisterského stupně, zvyšující odbornou kvalifikaci doktorským studiem (Ph.D.) na základě uzavřené dohody o zvyšování kvalifikace s organizací. Popis činností: A. OBLAST PEDAGOGICKÁ 1. Přímá účast na uskutečňování studijních programů, tj. vedení cvičení, seminářů, samostatného studia, samostatné tvůrčí práce, odborné praxe, vedení přednášek, zkoušení. 2. Vedení konzultací v rozsahu 2 hodin týdně. 3. Příprava výuky. 4. V případě udělování zápočtů, příp. zkoušek, jejich záznam do informačního systému VŠTE. 5. Působení ve funkci vedoucích bakalářských prací, ve zkušebních a předmětových komisích, vykonáváním funkce oponenta bakalářských prací. 6. Spoluúčast při modernizaci stávajících studijních programů, a aktivní účast při vytváření nových studijních programů. 7. Řešení úkolů podle pokynů vedoucího skupiny, příp. garanta předmětu. B. OBLAST VÝZKUMU, VÝVOJE A DALŠÍCH TVŮRČÍCH ČINNOSTÍ 1. Řešení výzkumných, projektových a publikačních aktivit v rámci VŠTE. 2. Podílí se na řešení zakázek z uživatelské praxe v rámci VŠTE. 3. Do tvůrčí činnosti se budou počítat i specializované činnosti, expertizy a analýzy zpracovávané pro školu v činnostech, které dotyčný pracovník na škole vyučuje. Tyto činnosti budou v rámci úvazku a škola je bude stavět na úroveň v určitém koeficientu výsledkům tvůrčí činnosti. C. OSTATNÍ ADMINISTRATIVNÍ ČINNOST A DALŠÍ AKADEMICKÉ FUNKCE 1. Členství v orgánech VŠTE a poradních orgánech rektora je významnou součástí pracovních práv a povinností akademických pracovníků, které vyplývají z postavení člena akademické obce. V Českých Budějovicích dne ………………………………… Převzal dne: Jméno a příjmení: Podpis: …………………………………………………………