Příloha č. 6 (2105/1.1) SM2/2017-6/2105/1.1 Pracovní náplň: Vedoucí menzy Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Pracoviště Menza Jméno zaměstnance: Pracovní náplň je rozpracovaná na 100% pracovní úvazek Obsah popisu práce: I. Označení místa – funkce Menza – vedoucí oddělení Počet podřízených pracovníků: X II. Nadřízený Nejbližším přímým nadřízeným vedoucí Menzy je Vedoucí Hospodářsko-provozního úseku VŠTE. III. Zastupování V případě nepřítomnosti vedoucího Menzy je stanovena zastupitelnost hlavním kuchařem. IV. Úkoly a kompetence - pracovní náplň  Vedoucí menzy řídí provoz menzy, koordinuje práci personálu. Určuje pracovní dobu zaměstnanců menzy s ohledem na specifika této práce (přesčasy, náhradní volna, dovolené aj.)  Vyhotovuje rozpisy směn, dovolených a výkazy práce zaměstnanců menzy  Vedoucí menzy vede skladové hospodářství, odpovídá za cenotvorbu menzy, sestavuje jídelní lístek a sortiment doplňkového prodeje,  Zodpovídá za nastavení a dodržování norem a evidenci všech surovin, zboží i pokrmů v informačním systému (ISKaM)  Ručí za správnou a včasnou evidenci skladových zásob v IS. Stav zásob pravidelně, jednou měsíčně kontroluje jak fyzicky – inventura, tak i po účetní stránce – v součinnosti s EO provádí odsouhlasení stavu zásob v účetnictví  Kontroluje věcnou správnost faktur a zodpovídá za včasné předání všech faktur, dobropisů a jiných účetních dokladů na EO  Připravuje měsíční výkaz prodaných jídel studentům pro potřeby EO  Připravuje návrh jídelníčku s přihlédnutím k vybavenosti provozu a schopnostem personálu. Plánuje doplňkový sortiment kantýny, dle aktuálních potřeb provozu  Jedná s dodavateli. Zajišťuje objednávky či nákup potřebných surovin a to s ohledem na kvalitu v poměru k ceně (vychází z dat skladového programu, celkových nebo částečných inventur, naplánovaného jídelníčku a předpokládaným množstvím objednávek) Příloha č. 6 (2105/1.1) SM2/2017-6/2105/1.1  Aktivně se podílí na získání a udržení nových zákazníků. Bere v úvahu náměty, postřehy a připomínky stávajících i potenciálních zákazníků  Eviduje, ve skladovém programu menzy přijaté zboží a suroviny na základě dodacích listů či dodavatelských faktur a vydané zboží a suroviny na základě personálem doplněných výrobních listů. Správnost těchto údajů ověřuje inventurami. Provedení inventury skladových zásob nařizuje minimálně 1x měsíčně a kontroluje průběh i výsledky inventur. V případě zjištění inventurních rozdílů poskytuje podklad EO k předpisu úhrady manka  V součinnosti s personálem upravuje normy připravovaných pokrmů, aby co nejlépe vyhovovaly potřebám výroby a strávníka  V součinnosti s ostatními odděleními zajišťuje plynulý a pokud možno ekonomický provoz menzy  Zodpovídá za plnění hygienických a jiných zákonem stanovených norem provozu,  Ostatní činnosti dle pokynů přímého nadřízeného V Českých Budějovicích dne ………………………………… …………..…………………………………… Jméno a funkce přímého nadřízeného Převzetí a seznámení zaměstnance s pracovní náplní dne: Podpis: …………………………….………