Pracovní náplň: Marketingový specialista Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Pracoviště: Marketingové oddělení Jméno zaměstnance: Pracovní náplň je rozpracovaná na 100% pracovní úvazek. Obsah popisu práce: I. Označení místa – funkce Marketingové oddělení – Marketingový specialista Počet podřízených pracovníků: 0 II. Nadřízený Nejbližším přímým nadřízeným je vedoucí Marketingového oddělení. III. Zastupování V případě dlouhodobé nepřítomnosti je stanovena zastupitelnost vedoucím Marketingového oddělení. IV. Úkoly a kompetence - pracovní náplň · Za výkon své činnosti odpovídá přímo vedoucímu Marketingového oddělení. · Zveřejňování příspěvků včetně tvorby obsahu, což bude obnášet podílení se na plánování strategie, realizace multimediálního obsahu – fotografie, videa, texty ve spolupráci s dalšími členy týmu či externími partnery. · Monitoring, průzkum a reporting výsledků kampaní (sociálních sítí, PPC kampaní, RTG, RTB…). · Odpovídá za plnění svěřených cílů školy (cíle školy jsou zadávány rektorem každý rok, v případě potřeby i častěji). Za tímto účelem: 1. formuje poptávku po službách v oblastech vzdělávání VŠTE. 2. Buduje image VŠTE. · Pro naplnění výše uvedených bodů především: § připravuje dlouhodobý (pětiletý) a krátkodobý (jednoletý) marketingový plán školy: § provádí analýzu trhu: § situaci na trhu. § Vývoj trhu. § Tržní příležitosti. § Segmentuje zákazníky. § Podílí se na tvorbě produktového portfolia školy – vysokoškolských akreditovaných programů v českém jazyce a v cizích jazycích, kurzů dalšího vzdělávání, vývoje a výzkumu a komplementárních produktů, případně dalších produktů. § Podílí se na tvorbě cenového mixu vysokoškolských programů v cizím jazyce, kurzů dalšího vzdělávání, vývoje a výzkumu a komplementárních produktů, případně dalších produktů. § Odpovídá za tvorbu komunikačního mixu školy. Využívá jak placenou (reklamu, vydávání školního časopisu Návštěvník, návrhy marketingových předmětů školy atd.), tak neplacenou formu (publicitu, public relations atd.) komunikace. § Podílí se na tvorbě distribučního mixu školy (navrhuje způsob realizace služeb, místo, čas atd.). · Odpovídá za plnění marketingového plánu. · Připravuje pravidelný report plnění marketingového plánu a svěřených cílů VŠTE. · Hodnotí efektivitu marketingových činností. · Sestavuje rozpočet marketingu. · Odpovídá za dodržení rozpočtu marketingu. · Komunikuje s ostatními organizačními součástmi školy. · Kontroluje kvalitu a kvantitu odvedené práce. · Reprezentuje VŠTE na veletrzích, výstavách, jednáních s obchodními partnery, klíčovými zákazníky a dalšími subjekty. · Účastní se významných společenských akcích za účelem reprezentace VŠTE. · Vykonává v souladu se svým zařazením další činnosti dle pokynů nadřízeného. V Českých Budějovicích dne ………………………………… …………..…………………………………… Jméno a funkce přímého nadřízeného Převzetí a seznámení zaměstnance s pracovní náplní dne: Podpis: …………………………….………