Pracovní náplň: Vedoucí Marketingového oddělení Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Pracoviště: Marketingové oddělení Jméno zaměstnance: Pracovní náplň je rozpracovaná na 100% pracovní úvazek. Obsah popisu práce: I. Označení místa – funkce Marketingové oddělení – Vedoucí Marketingového oddělení Počet podřízených pracovníků: 6 II. Nadřízený Nejbližším přímým nadřízeným je ředitel Úseku vnějších vztahů. III. Zastupování V případě dlouhodobé nepřítomnosti je stanovena zastupitelnost ředitelem Úseku vnějších vztahů. IV. Úkoly a kompetence - pracovní náplň · Za výkon své činnosti odpovídá přímo řediteli Úseku vnějších vztahů. · Řídí a koordinuje činnost Marketingového oddělení. · Spolupracuje s prorektory, kvestorem, řediteli ústavů a ostatními vedoucími pracovníky ve věcech týkajících se činnosti Marketingového oddělení. · Odpovídá za plnění svěřených cílů školy (cíle školy jsou zadávány rektorem každý rok, v případě potřeby i častěji). · Odpovídá za plnění marketingového plánu. · Koordinuje dlouhodobý (pětiletý) a krátkodobý (jednoletý) marketingový plán školy. · Koordinuje tvorbu produktového portfolia školy – vysokoškolských akreditovaných programů v českém jazyce a v cizích jazycích, kurzů dalšího vzdělávání, vývoje a výzkumu a komplementárních produktů, případně dalších produktů. · Koordinuje tvorbu cenového mixu vysokoškolských programů v cizím jazyce, kurzů dalšího vzdělávání, vývoje a výzkumu a komplementárních produktů, případně dalších produktů. · Koordinuje tvorbu komunikačního mixu školy. Využívá jak placenou (reklamu, vydávání školního časopisu Návštěvník, návrhy marketingových předmětů školy atd.), tak neplacenou formu (publicitu, public relations atd.) komunikace. · Připravuje pravidelný report plnění marketingového plánu a svěřených cílů VŠTE. · Hodnotí efektivitu marketingových činností. · Sestavuje rozpočet marketingu. · Odpovídá za dodržení rozpočtu marketingu. · Kontroluje kvalitu a kvantitu odvedené práce. · Reprezentuje VŠTE na veletrzích, výstavách, jednáních s obchodními partnery, klíčovými zákazníky a dalšími subjekty. · Účastní se významných společenských akcích za účelem reprezentace VŠTE. · Zpracovává a vyřizuje další úkoly výše neuvedené vyplývající z funkce Vedoucí Marketingového oddělení uložené ředitelem Úseku vnějších vztahů. · Vykonává v souladu se svým zařazením další činnosti dle pokynů nadřízeného. V Českých Budějovicích dne ………………………………… …………..…………………………………… Jméno a funkce přímého nadřízeného Převzetí a seznámení zaměstnance s pracovní náplní dne: Podpis: …………………………….………