Pracovní náplň: Referent PR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Pracoviště: Marketingové oddělení Jméno zaměstnance: Pracovní náplň je rozpracovaná na 100% pracovní úvazek[] Obsah popisu práce: I. Označení místa – funkce Marketingové oddělení – Referent PR Počet podřízených pracovníků: 0 II. Nadřízený Nejbližším přímým nadřízeným je vedoucí Marketingového oddělení. III. Zastupování V případě dlouhodobé nepřítomnosti je stanovena zastupitelnost vedoucím Marketingového oddělení. IV. Úkoly a kompetence – pracovní náplň · Za výkon své činnosti odpovídá přímo vedoucímu Marketingového oddělení. · Tvorba obsahu reklamních sdělení, textů, PR přes širší portfolio komunikačních kanálů (sociální sítě, web, tisk aj.). · Tvorba, zpracování a editace témat z různých oblastí. · Tvorba nových marketingových projektů, kampaní a PR strategie. · Účast na externích školení. · Sledování trendů v oblasti marketingu. · Zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s vedoucím Marketingového oddělení. · Vykonává v souladu se svým zařazením další činnosti dle pokynů nadřízeného. V Českých Budějovicích dne ………………………………… …………..…………………………………… Jméno a funkce přímého nadřízeného Převzetí a seznámení zaměstnance s pracovní náplní dne: Podpis: …………………………….………