Pracovní náplň: Referent marketingu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Pracoviště: Marketingové oddělení Jméno zaměstnance: Pracovní náplň je rozpracovaná na 100% pracovní úvazek[] Obsah popisu práce: I. Označení místa – funkce Marketingové oddělení – Referent marketingu Počet podřízených pracovníků: 0 II. Nadřízený Nejbližším přímým nadřízeným je vedoucí Marketingového oddělení. III. Zastupování V případě dlouhodobé nepřítomnosti je stanovena zastupitelnost vedoucím Marketingového oddělení. IV. Úkoly a kompetence – pracovní náplň · Za výkon své činnosti odpovídá přímo vedoucímu Marketingového oddělení. · Zveřejňování příspěvků včetně tvorby obsahu, což bude obnášet podílení se na plánování strategie, realizace multimediálního obsahu – fotografie, videa, texty ve spolupráci s dalšími členy týmu či externími partnery. · Správa obsahu webových prezentací VŠTE (tvorba či úprava obsahu, zajišťování aktuálnosti obsahu). · Monitoring, průzkum a reporting výsledků kampaní (sociálních sítí, PPC kampaní, RTG, RTB…). · Zpracování analýz. · Práce s Google Analytics, Sklik, AdWords. · Spolupráce na přípravě a organizaci eventů. · Účast na veletrzích. · Zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s marketingovým oddělením. · Vykonává v souladu se svým zařazením další činnosti dle pokynů nadřízeného. V Českých Budějovicích dne ………………………………… …………..…………………………………… Jméno a funkce přímého nadřízeného Převzetí a seznámení zaměstnance s pracovní náplní dne: Podpis: …………………………….………