Příloha č. 6 (7005/1.2) SM2/2017-6/7005/1.2 Pracovní náplň: Vedoucí studijního oddělení Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Pracoviště: Studijní oddělení Jméno zaměstnance:0020 Pracovní náplň je rozpracovaná na XXX% pracovní úvazek Obsah popisu práce: I. Označení místa – funkce Studijní oddělení – vedoucí oddělení Počet podřízených pracovníků: X II. Nadřízený Nejbližším přímým nadřízeným vedoucího studijního oddělení je ředitel Útvaru pro administraci studia a celoživotní vzdělávání. III. Zastupování V případě nepřítomnosti vedoucího studijního oddělení je zastoupen ředitelem Útvaru pro administraci studia a celoživotní vzdělávání či referentem studijního oddělení pověřeným zastupováním vedoucího studijního oddělení IV. Obsah popisu práce:  Řízení a koordinace aktivit studijního oddělení a IPC  Odpovědnost za plnění přidělených strategických, operativních a taktických cílů  Kontrola pracovních výkazů, příprava podkladů pro měsíční zúčtování  Příprava a aktualizace vnitřních norem týkajících se studijního oddělení a Informačně poradenského centra  Zpracování příslušných částí dlouhodobého záměru a výroční zprávy školy  Zadávání dat do IS – evidence studentů a kontrola studia, zápis předmětů  Obsluha spisové služby v systému IFIS, vedení oddělené spisové evidence  Vystavování rozhodnutí týkající se studia za studijní oddělení  Vystavování rozhodnutí a osvědčení o nostrifikaci diplomu  Vyřizování žádostí o přidělení všech druhů stipendií – kontrola nároku, vystavení rozhodnutí, příprava podkladů na vyplacení stipendií  Administrace přijímacího řízení – párování administrativních poplatků za podání přihlášky, kompletace složek uchazečů, kontrola plnění podmínek přijímacího řízení, vystavování rozhodnutí o přijetí či nepřijetí ke studiu Příloha č. 6 (7005/1.2) SM2/2017-6/7005/1.2  Administrace SZZ – administrativní podpora při přípravě SZZ, příprava složek studentů, kontrola plnění studijních povinností  Vyměření poplatků za překročenou standardní dobu studia  Administrativní zajištění zápisu ke studiu  Administrativní podpora při konání promocí – příprava diplomů a diploma supplementů, párování plateb za promoce  Příprava podkladů pro odesílání matriky studentů a výkazů ÚIV  Provádění operací v Úřadovně IS v rámci přidělených agend  Kontrola aktuálnosti webových stránek VŠTE – pouze informace týkající se SO a IPC  Účast na seminářích a školení týkajících se činností a aktivit prováděných na SO a IPC  Správa archivu studijního oddělení  Komunikace se studenty a uchazeči o studium  Vystavování potvrzení o studiu, výpisu známek, druhopisů apod.  Ostatní činnosti dle pokynů přímého nadřízeného V Českých Budějovicích dne ………………………………… …………..…………………………………… Jméno a funkce přímého nadřízeného Převzetí a seznámení zaměstnance s pracovní náplní dne: Podpis: …………………………….………