Uzavření pracovně právního vztahu Zaměstnanec kontaktuje vedoucího oddělení správy majetku VŠTE. Zaměstnanec obdrží vstupní list. EO - personální referent Personální referent ohlásí nástup nového zaměstnance jeho přímému nadřízenému. V den zahájení pracovního vztahu se zaměstnanec dostaví na personální oddělení. Přímý nadřízený seznámí zaměstnance s přiděleným pracovištěm a pracovními úkoly. Do vstupního listu doplní požadavek na školení v ETMS. Požaduje přímý nadřízení školení v ETMS. Ano Ne Zaměstnanec začne vykonávat své pracovní úkoly. Vedoucí odd. správy majetku proškolí zaměstnance na BOZP, PO. Zaměstnanec se dostaví na recepci VŠTE, kde si vyzvedne klíče od přidělené kanceláře. Pracovník recepce VŠTE potvrdí na vstupní list předání klíčů. Zaměstnanec se dostaví na studijní oddělení. Pověřený zaměstnanec studijního oddělení vystaví zaměstnanci zaměstnaneckou kartu. Číslo a typ karty uvede na vstupní list. Zaměstnanec se dostaví na pedagogické oddělení. Pověřený pracovník pedagogického oddělení předá zaměstnanci přístupové údaje do IS a proškolí zaměstnance na základní užívání IS. Zaměstnanec se dostaví na útvar prorektora pro strategii a rozvoj. Pověřený pracovník prorektorátu proškolí zaměstnance na užívání ETMS. Zaměstnanec doručí vyplněný výstupní list zpět na EO personálnímu referentovi. Personální referent založí vstupní list do složky zaměstnance. Min. 1 den před termínem nástupu zaměstnance do práce, založí personální referent zaměstnance do IS, včetně informace o pracovišti a kontaktu (dle návrhu). Personální referent emailem informuje všechny zaměstnance, kteří potvrzují vstupní list zaměstnance o termínu nástupu a pozici nového zaměstnance. Přímý nadřízený nastupujícího zaměstnance Vedoucí oddělení správy majetku Pracovník recepce VŠTE Pověřený pracovník studijního oddělení Pověřený pracovník pedagogického oddělení Pověřený pracovník útvaru prorektora pro strategii a rozvoj Příloha č. 3 Nástup nového kmenového zaměstnance OR14/2013-3