DOR č. 4 Vnitřní norma Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích DODATEK Č. 4 K OPATŘENÍ REKTORA Č. 6/2017 POUŽÍVÁNÍ RAZÍTEK A PODPISOVÉ VZORY NA VŠTE Datum vydání: 21. 12. 2020 Účinnost od: 1. 1. 2021 Účinnost do: odvolání Číslo jednací: VŠTE005941/2020 Počet stran: 9 Počet příloh: 0 Periodicita kontroly aktuálnosti normy Roční Ruší předpis - Návaznost Zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, Vyhláška č. 259/2009 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby Nadřízený předpis OR č. 6/2017 Používání razítek a podpisové vzory na VŠTE Podřízený předpis Platné pro Zaměstnanci VŠTE Vypracoval: Ing. Kateřina Kříženecká, v. r. Garant: Prorektor – statutární zástupce rektora Podpis: Podpis: Ing. Zuzana Rowland, MBA, PhD., v. r. Formálně ověřil: Ing. Kateřina Kříženecká, v. r. Schválil: Rektor Podpis: Podpis: Ing. Vojtěch Stehel, MBA, PhD., v. r. 1 DODATEK Č. 4 K OPATŘENÍ REKTORA Č. 6/2017 POUŽÍVÁNÍ RAZÍTEK A PODPISOVÉ VZORY NA VŠTE Článek 1 Obecná ustanovení 1. Tímto dodatkem dochází ke změně Opatření rektora č. 6/2017 Používání razítek a podpisové vzory na VŠTE ze dne 2. 5. 2017 (č. j. VŠTE004598/2017). 2. V celém textu opatření rektora se slovo „Kancelář rektora“ nahrazuje slovem „Právní oddělení“, slovo „pověřený pracovník Kanceláře rektora“ se nahrazuje slovem „pověřený pracovník Právního oddělení“ a slovo „kancléř“ se nahrazuje slovem „prorektor – statutární zástupce rektora“. 3. Příloha č. 1 nově zní: Úsek Typ dokumentu Typ razítka Akademický senát VŠTE AS Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti žádné AS Podklady pro jednání žádné AS Organizační a provozní písemnosti žádné Akademická rada VŠTE PO Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti žádné PO Podklady pro jednání žádné PO Organizační a provozní písemnosti žádné Správní rada VŠTE PO Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti žádné PO Podklady pro jednání žádné PO Organizační a provozní písemnosti žádné Disciplinární komise VŠTE ÚŘAS Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti žádné ÚŘAS Podklady pro jednání žádné ÚŘAS Organizační a provozní písemnosti žádné Rada pro vnitřní hodnocení VŠTE ÚŘAS Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti žádné ÚŘAS Podklady pro jednání žádné ÚŘAS Organizační a provozní písemnosti žádné Předpisy a normy PO Obecně závazné normy týkající se vysokých škol (zákony, nařízení vlády, vyhlášky MŠMT, směrnice MŠMT atd.) žádné 2 PO Vnitřní předpisy, vnitřní normy (řády, směrnice, opatření, rozhodnutí, atd.) žádné PO Tvorba norem a předpisů - žádosti o registraci apod. žádné Vedení VŠTE PO Zápisy ze zasedání vedení, vedoucích kateder, prorektorů atd. žádné PO Zápis z jednání ostatní žádné Vedoucí VŠTE PO Agenda rektora (s výjimkou běžné korespondence) řádkové KV Agenda kvestora (s výjimkou běžné korespondence) řádkové PRO* Agenda prorektorů (s výjimkou běžné korespondence) řádkové VP* Agenda vedoucích pracovníků řádkové POD Běžná korespondence řádkové Volby, jmenování a odvolání PO Protokoly o volbách, zápisy žádné PO Volební lístky (s výjimkou AS) řádkové PO, EO Ustavení, jmenování, odvolání, delegování, zplnomocnění žádné Kontrolní činnost VŠTE IA Audity žádné IA Vnitřní kontrola činnosti VŠTE - zprávy žádné PO Stížnosti, žádosti, jejich vyřízení a zprávy o vyřízení žádné Zprávy VŠTE směřující k veřejnosti PO Výroční zprávy, zprávy o činnosti řádkové PO Dlouhodobé záměry a jejich aktualizace řádkové PO Rozvojové plány, koncepce včetně hodnocení jejich naplnění řádkové Personální agenda EO Výběrová řízení - vyhlášení, přihlášky, zápisy, rozhodnutí žádné EO Žádosti o zaměstnání žádné EO Osobní spisy zaměstnanců v pracovním poměru /pracovní smlouvy, jmenování, mzdové výměry, funkční zařazení, pracovní náplně, osobní data, doklady o dosaženém vzdělání, úpravy pracovní doby, výpisy z Rejstříku trestů atd./ žádné EO Dohody o provedení práce, evidence odpracované doby, smlouvy na základě občanského zákoníku, licenční a autorské smlouvy žádné EO Dohody o pracovní činnosti žádné EO Agenda zahraničních zaměstnanců, povolení k zaměstnání zaměstnance řádkové EO Agenda osob se zdravotním postižením, dokumenty týkající se plnění povinného podílu OZP řádkové EO Agenda závodní zdravotní péče řádkové EO Statistické přehledy krátkodobé /čtvrtletní, pololetní aj./ řádkové EO Statistické přehledy dlouhodobé /roční/ řádkové EO Agenda pracovně-právní ostatní řádkové 3 EO Příspěvky zaměstnancům (příspěvky na stravování atd.) řádkové EO Sociální potřeby zaměstnanců, čerpání sociálního fondu řádkové EO Vzdělávání zaměstnanců /krátkodobé plány, organizační zajištění, provozní evidence atd./ žádné EO Personální rozbory, evidence ostatní řádkové Mzdová agenda EO Podklady pro zpracování mezd /výkazy práce, dovolenky, atd./ žádné EO Evidence ZP /přihlášky, odhlášky, přehledy o platbách/ řádkové EO Evidence OSSZ /přihlášky, odhlášky, přehledy o platbách, přehledy nemocenských dávek/ řádkové EO Evidenční listy důchodového pojištění řádkové EO Mzdová agenda /přehledy a sestavy mezd, výplatní listiny, refundace, srážek řádkové EO Mzdové listy žádné EO Daně /daňová přiznání, doklady k DP, potvrzení, zúčtování, atd./ řádkové EO Záznamy o kontrolách žádné Bezpečnost práce a ochrana zdraví OPTECH Rizika, školení, protokoly, atd. žádné OPTECH Požární ochrana, požární kniha, školení, protokoly atd. žádné OPTECH BOZP, školení, testy, prověrky, protokoly žádné OPTECH Pracovní úrazy /lehké řádkové OPTECH Smrtelné pracovní úrazy, úrazy těžké řádkové OPTECH Rizika, objednávky BOZP, požární ochrana řádkové OPTECH Záznamy o kontrolách a dodržování předpisů řádkové OPTECH Ostatní agenda bezpečnosti a ochrany zdraví řádkové Organizace studia ÚSTAVY VŠTE Akreditační materiály, rozhodnutí o akreditaci studijních programů/oborů, hodnocení akreditační komise MŠMT žádné ÚŘAS Hodnocení pedagogické činnosti, kvality ve studijních programech žádné SO Studijní plány, anotace předmětů žádné CCV Celoživotní vzdělávání – programy, kurzy, vzdělávání, akreditace řádkové CCV Dohody, smlouvy o studiu, apod. řádkové SO Informace o studiu, informační brožury žádné SO Přijímací řízení /vyhlášení podmínek přijímacího řízení, vyhodnocení výsledků přijímacího řízení/ kulaté Studijní agenda SO Bezpečnost a ochrana zdraví, studentů, školení žádné SO Úrazy studentů /lehké řádkové SO Úmrtí studentů následkem úrazu, těžké úrazy řádkové SO Studijní spisy studentů/absolventů /přijetí, průběh studia, rozhodnutí o právech a povinnostech studentů, kulaté 4 diplomy, ukončení studia, aj./ SO Studijní spisy studentů, kteří nedokončili studium žádné SO Matriky, UIV, statistiky, přehledy řádkové SO Evidence výsledků, ukončení studijních předmětů, zkoušek, uznávání studia a zahraničního vzdělání řádkové ÚSTAVY VŠTE Seminární a ostatní práce studentů žádné ÚSTAVY VŠTE Závěrečné práce, bakalářské práce žádné SO Protokoly o závěrečných zkouškách žádné SO Evidence vydaných diplomů, certifikátů, osvědčení, nostrifikace žádné POD Agenda ubytování na kolejích řádkové SO Ostatní studijní agenda řádkové Výzkum, vývoj a další tvůrčí činnost PRO Projekty výzkumu a vývoje, granty apod. řádkové PRO Patenty, licence, užitné vzory Řádkové ÚSTAVY VŠTE Konference, kongresy, přednášky Žádné PRO Evidence, seznamy, přehledy výzkumných, vývojových a dalších tvůrčích aktivit VŠTE žádné PRO Smlouvy, dohody v oblasti výzkumu, vývoje řádkové PO Styk s MŠMT řádkové ÚSTAVY VŠTE Ediční činnost, recenze, korektury žádné ÚSTAVY VŠTE Ediční činnost /vědecký časopis, studentský časopis, publikace VŠTE, aj./ řádkové PRO Grantová agentura řádkové ÚSTAVY VŠTE Studentské aktivity, SVOČ aj. žádné PRO Ostatní aktivity ÚPPVVTČ řádkové Zahraniční vztahy PO Spolupráce se zahraničními institucemi (smlouvy, dohody) řádkové OZV Mobility studentů v rámci programů řádkové OZV Mobilita akademických pracovníků v rámci programů řádkové OZV Mobilita ostatních pracovníků v rámci programů řádkové OZV Mobilita studentů - ostatní řádkové OZV Mobilita akademických pracovníků a ostatních pracovníků - ostatní řádkové OZV Ostatní zahraniční aktivity řádkové Právní agenda PO Smlouvy, dohody aj. řádkové PO Smlouvy hospodářské řádkové PO Právní výklady, vyjádření, stanoviska žádné Ekonomická agenda EO Projekčně programová dokumentace k vedení účetnictví, prostředky výpočetní a jiné techniky /po době jejich ukončení/ žádné EO Účetní výkazy, závěrky, výroční zprávy /roční/, aj. řádkové EO Rozpočty, dotace, příspěvky, fondy řádkové 5 EO Daňová přiznání řádkové EO Statistické výkazy, hlášení /roční řádkové EO Statistické výkazy, hlášení /pololetní, čtvrtletní, aj. řádkové EO Ekonomické zprávy, zprávy z kontrol, korespondence s kontrolními orgány řádkové EO Pokladní doklady příjmové, výdajové řádkové EO Výpisy z bankovních účtů žádné EO Faktury přijaté žádné EO Faktury vystavené řádkové EO Služební cesty, cestovní příkazy žádné EO Ostatní účetní doklady řádkové EO Veřejné zakázky řádkové EO Pojistné události a ostatní řádkové EO Projekty řádkové Majetek EO Inventarizace majetku žádné EO Majetek – doklady o zařazení, vyřazení, přemístění, odpisový plán a související dokumentace žádné EO Objednávky, styk s dodavateli řádkové EO Ostatní agenda OMS žádné Investice EO Plány a studie investiční výstavby, projektové práce, dokumentace, studie žádné EO Technické zprávy, protokoly žádné OPTECH Dokumentace ke spravovaným zařízením a budovám žádné EO Koncese, živnostenské listy, licence apod. žádné Provozní záležitosti EO/IT Dokumentace informačních systémů a zdrojů /hardware žádné EO/IT Dokumentace informačních a komunikačních technologií /software žádné EO/IT Předávací protokoly a listiny žádné KNIH Knihovna, studovna, informační centrum /přírůstkový seznam, protokoly o revizi knihovního fondu, seznam úbytků aj./ řádkové POD Spisovna a podatelna – podací deník – protokoly o předávání dokladů do spisovny, archivní knihy, skartační návrhy aj./protokoly o předávání dokladů, předávání dokumentů do spisovny, archivní knihy, skartační návrhy, aj. řádkové Ostatní korespondence řádkové Ústav znalectví a oceňování UZO Znalecké posudky kulaté 6 Použité zkratky PO Právní oddělení PRO Prorektoři KV Kvestor EO Ekonomické oddělení OPTECH Provozně-technické oddělení VP Vedoucí pracovníci IA Interní audit POD Podatelna SO Studijní oddělení CCV Centrum celoživotního vzdělávání IT Úsek informatiky AS Akademický senát ÚST Ústavy ÚŘASACŽV Útvar ředitele pro administraci studia a celoživotní vzdělávání OZV Oddělení zahraničních vztahů KNIH Knihovna UZO Ústav znalectví a oceňování 4. Příloha č. 2 nově zní: VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH VŠTE Tel.: +420 387 842 106 IČO: 75081431 Okružní 517/10 DIČ: CZ75081431 370 01 České Budějovice E-mail: krizenecka@mail.vstecb.cz www.VSTECB.cz OR 6/2017-2.4 NÁVRH VEDOUCÍHO ÚTVARU na vytvoření nového razítka Útvar: Klikněte sem a zadejte text. Vedoucí: Klikněte sem a zadejte text. Jméno pracovníka:Klikněte sem a zadejte text. Pozice pracovníka:Klikněte sem a zadejte text. Oddělení/Útvar: Klikněte sem a zadejte text. Odůvodnění tohoto návrhu: Žádám o zhotovení nového řádkového razítka z důvodu: Dne: Klikněte sem a zadejte datum. Podpis vedoucího útvaru: ……………………………………… Vyjádření prorektora – statutárního zástupce rektora: s návrhem SOUHLASÍM/ NESOUHLASÍM. V Českých Budějovicích dne: Ing. Zuzana Rowland, MBA, PhD. prorektor – statutární zástupce rektora Správce rozpočtu schválil dne: Podpis: ……………………………………… 8 5. Příloha č. 3 nově zní: Funkce Rektor Prorektor – statutární zástupce rektora Prorektor pro strategii a rozvoj Prorektor pro tvůrčí činnost Ředitel pro administraci studia a celoživotní vzdělávání Ředitel Úseku vnějších vztahů Ředitelé ústavů Kvestor Vedoucí Právního oddělení Vedoucí Oddělení zahraničních vztahů Vedoucí Analytického oddělení Zástupce ředitele ústavu pro výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Zástupce ředitele ústavu pro pedagogickou činnost Tajemník ústavu Vedoucí katedry Zástupce vedoucího katedry Vedoucí Environmentálního výzkumného pracoviště Vedoucí Oddělení znalecké činnosti Vedoucí Hospodářsko-provozního úseku Referent normotvorné činnosti Interní auditor Asistentka rektora Vedoucí Centra odborné přípravy Vedoucí Oddělení projektových prací Vedoucí Ekonomického oddělení Vedoucí Oddělení nákupu Vedoucí Provozně-technického oddělení Vedoucí menzy Vedoucí Studijního oddělení Vedoucí Centra celoživotního vzdělávání Vedoucí Knihovny Referent Oddělení zástupce ředitele pro pedagogickou činnost Správce ETMS – Rozpočtář Referent Oddělení nákupu Hlavní účetní (ve vztahu k finanční kontrole) Finanční účetní Mzdová účetní Personalista Hlavní referent podatelny a recepce Referent podatelny a recepce Referent majetku Referent ISKaM Metodik výuky Referent Studijního oddělení Referent Celoživotního vzdělávání Koordinátor zahraničních vztahů Příkazce rozpočtu projektu Správce rozpočtu projektu Marketingový specialista 9 Článek 2 Účinnost 1. Tento dodatek nabývá účinnosti dnem 1. 1. 2021. Ing. Vojtěch Stehel, MBA, PhD., v. r.