Příloha č. 2 SM8/2012-2 SPISOVÝ A SKARTAČNÍ PLÁN VŠTE – TABULKA A. ORGÁNY VŠTE A. I. Agenda Akademického senátu VŠTE A. I.1 AS Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti A 5 A. I.2 AS Podklady pro jednání V 5 A. I.3 AS Organizační a provozní písemnosti S 5 A. II. Agenda Akademické rady VŠTE A. II.1 KR Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti A 5 A. II.2 KR Podklady pro jednání V 5 A. II.3 KR Organizační a provozní písemnosti S 5 A. III. Agenda Správní rady VŠTE A. III.1 KR Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti A 5 A. III.2 KR Podklady pro jednání V 5 A. III.3 KR Organizační a provozní písemnosti S 5 A. IV. Disciplinární komise VŠTE A. IV.1 KR Zápisy ze zasedání, závěry, stanoviska, zprávy o činnosti A 5 A. IV.2 KR Podklady pro jednání V 5 A. IV.3 KR Organizační a provozní písemnosti S 5 B. ORGANIZACE A ŘÍZENÍ B. I. Předpisy a normy B. I.1 KR Obecně závazné normy týkající se vysokých škol (zákony, S 5 nařízení vlády, vyhlášky MŠMT, směrnice MŠMT atd.) B. I.2 OSIK Vnitřní předpisy, vnitřní normy (řády, směrnice, opatření, A 5 rozhodnutí, atd.) B. I.3 OSIK Tvorba norem a předpisů - žádosti o registraci apod. S 5 B. II. Agenda vedení VŠTE B. II.1 KR Zápisy ze zasedání vedení, vedoucích kateder, prorektorů atd. A 5 B. II.2 KR Zápis z jednání ostatní S 5 B. III. Agenda vedoucích VŠTE B. III.1 KR Agenda rektora (s výjimkou běžné korespondence) V 5 B. III.2 KV Agenda kvestora (s výjimkou běžné korespondence) V 5 B. III.3 PRO* Agenda prorektorů (s výjimkou běžné korespondence) V 5 B. III.4 VP* Agenda vedoucích pracovníků V 5 B. III.5 POD Běžná korespondence S 5 B. IV. Volby, jmenování, odvolání B. IV.1 KR Protokoly o volbách, zápisy A 5 B. IV.2 KR Volební lístky (s výjimkou AS) S 5 B. IV.3 KR, PM Ustavení, jmenování, odvolání, delegování, zplnomocnění A 5 Příloha č. 2 SM8/2012-2 B. V. Kontrolní činnost VŠTE B. V.1 IA Audity A 5 B. V.2 IA Vnitřní kontrola činnosti VŠTE - zprávy S 5 B. V.3 KR Stížnosti, žádosti, jejich vyřízení a zprávy o vyřízení V 5 B. VI. Zprávy VŠTE směřující k veřejnosti B. VI.1 KR Výroční zprávy, zprávy o činnosti A 5 B. VI.2 KR Dlouhodobé záměry a jejich aktualizace A 5 B. VI.3 KR Rozvojové plány, koncepce včetně hodnocení jejich naplnění A 5 C. PERSONÁLNÍ A MZDOVÉ ZÁLEŽITOSTI C. I. Personální agenda C. I.1 PM Výběrová řízení - vyhlášení, přihlášky, zápisy, rozhodnutí S 10 C. I.2 PM Žádosti o zaměstnání S 5 C. I.3 PM Osobní spisy zaměstnanců v pracovním poměru /pracovní smlouvy, jmenování, mzdové výměry, funkční zařazení, pracovní náplně, osobní data, doklady o dosaženém vzdělání, úpravy pracovní doby, výpisy z Rejstříku trestů V 45 C. I.4 PM Dohody o provedení práce, evidence odpracované doby, smlouvy na základě občanského zákoníku, licenční a autorské smlouvy S 10 C. I.5 PM Dohody o pracovní činnosti S 45 C. I.6 PM Agenda zahraničních zaměstnanců, povolení k zaměstnání zaměstnance S 10 C. I.7 PM Agenda osob se zdravotním postižením, dokumenty týkající se plnění povinného podílu OZP S 10 C. I.8 PM Agenda závodní zdravotní péče S 10 C. I.9 PM Statistické přehledy krátkodobé /čtvrtletní, pololetní aj./ S 5 C. I.10 PM Statistické přehledy dlouhodobé /roční/ A 5 C. I.11 PM Agenda pracovně-právní ostatní S 5 C. I.12 PM Příspěvky zaměstnancům (příspěvky na stravování atd.) S 5 C. I.13 PM Sociální potřeby zaměstnanců, čerpání sociálního fondu S 5 C. I.14 PM Vzdělávání zaměstnanců /krátkodobé plány, organizační zajištění, provozní evidence atd./ S 5 C. I.15 PM Personální rozbory, evidence ostatní A 10 C. II. Mzdová agenda C. II.1 PM Podklady pro zpracování mezd /výkazy práce, dovolenky, atd./ S 3 C. II.2 PM Evidence ZP /přihlášky, odhlášky, přehledy o platbách/ S 10 C. II.3 PM Evidence OSSZ /přihlášky, odhlášky, přehledy o platbách, přehledy nemocenských dávek/ S 10 C. II.4 PM Evidenční listy důchodového pojištění S 45 C. II.5 PM Mzdová agenda /přehledy a sestavy mezd, výplatní listiny, refundace, srážek atd./ S 5 C. II.6 PM Mzdové listy S 45 C. II.7 PM Daně /daňová přiznání, doklady k DP, potvrzení, zúčtování, atd./ S 10 C. II.8 PM Záznamy o kontrolách S 10 C. III. Bezpečnost práce a ochrana zdraví C. III.1 OPTECH Rizika, školení, protokoly, atd. S 5 Příloha č. 2 SM8/2012-2 C. III.2 OPTECH Požární ochrana, požární kniha, školení, protokoly atd. S 5 C. III.3 OPTECH BOZP, školení, testy, prověrky, protokoly S 5 C. III.4 OPTECH Pracovní úrazy /lehké S 10 C. III.5 OPTECH Smrtelné pracovní úrazy, úrazy těžké A 10 C. III.7 OPTECH Záznamy o kontrolách a dodržování přepisů S 5 C. III.8 OPTECH Ostatní agenda bezpečnosti a ochrany zdraví S 5 D. STUDIJNÍ ZÁLEŽITOSTI D. I. Organizace studia D. I.1 PRO-SPČ Akreditační materiály, rozhodnutí o akreditaci studijních programů/oborů, hodnocení akreditační komise MŠMT A 10 D. I.2 PRO-SPČ Hodnocení pedagogické činnosti, kvality ve studijních programech V 5 D. I.3 SO Studijní plány, anotace předmětů A 10 D. I.4 CŽV Celoživotní vzdělávání – programy, kurzy, vzdělávání, akreditace A 10 D. I.5 CŽV Dohody, smlouvy o studiu, apod. S 10 D. I.6 SO Informace o studiu, informační brožury V 5 D. I.7 SO Přijímací řízení /vyhlášení podmínek přijímacího řízení, vyhodnocení výsledků přijímacího řízení/ A 10 D. II. Studijní agen- da D. II.1 SO Bezpečnost a ochrana zdraví, studentů, školení S 5 D. II.2 SO Úrazy studentů /lehké S 10 D. II.3 SO Úmrtí studentů následkem úrazu, těžké úrazy A 10 D. II.4 SO Studijní spisy studentů/absolventů /přijetí, průběh studia, rozhodnutí ve věcech studijních, ukončení studia, aj./ S 45 D. II.5 SO Studijní spisy studentů, kteří nedokončili studium S 45 D. II.6 SO Stipendia /žádosti, rozhodnutí o přiznání, aj./, poplatky za studium S 10 D. II.7 SO Matriky, UIV, statistiky, přehledy A 10 D. II.8 SO Evidence výsledků, ukončení studijních předmětů, zkoušek, uznávání studia a zahraničního vzdělání V 10 D. II.9 KT Seminární a ostatní práce studentů S 5 D. II.10 SO Závěrečné práce V 45 D. II.11 SO Protokoly o závěrečných zkouškách A 45 D. II.12 SO Evidence vydaných diplomů, certifikátů, osvědčení, nostrifikace A 10 D. II.13 EO Agenda ubytování na kolejích S 5 D. II.14 SO Ostatní studijní agenda S 5 E. VNĚJŠÍ VZTAHY, VÝZKUM, VÝVOJ A DALŠÍ TVŮRČÍ ČINNOSTI E. I. Výzkum, vývoj a další tvůrčí činnost E. I.1 OVV Projekty výzkumu a vývoje, granty apod. A 10 E. I.2 OVV Patenty, licence, užitné vzory A 10 E. I.3 OVV Konference, kongresy, přednášky V 10 E. I.4 OVV Evidence, seznamy, přehledy výzkumných, vývojových a dalších tvůrčích aktivit VŠTE A 5 Příloha č. 2 SM8/2012-2 E. I.5 OVV Smlouvy, dohody v oblasti výzkumu, vývoje V 10 E. I.6 OVV Styk s MŠMT V 10 E. I.7 OVV Ediční činnost, recenze, korektury V 5 E. I.8 OVV Ediční činnost /vědecký časopis, studentský časopis, publikace VŠTE, aj./ A 10 E. I.9 OVV Grantová agentura A 10 E. I.10 OVV Studentské aktivity, SVOČ aj. V 10 E. I.11 OVV Ostatní aktivity OVV S 5 E. II. Vnější vztahy E. II.1 MARKT Informace o studiu, informační brožury A 5 E. II.2 MARKT Propagační a informační akce A 5 E. II.3 MARKT Ostatní slavnostní akce V 5 E. II.4 MARKT Styk s médii, tiskové zprávy V 10 E. III. Zahraniční vztahy E. III.1 KR Spolupráce se zahraničními institucemi (smlouvy, dohody) A 10 E. III.2 SO Mobility studentů v rámci programů S 5 E. III.3 SO Mobilita akademických pracovníků v rámci programů S 5 E. III.4 SO Mobilita ostatních pracovníků v rámci programů S 5 E. III.5 SO Mobilita studentů - ostatní S 5 E. III.6 SO Mobilita akademických pracovníků a ostatních pracovníků ostatní S 5 E. III.7 SO Ostatní zahraniční aktivity S 5 F. PRÁVO, EKONOMIKA A FINANCE F. I. Právní agenda F. I.1 KR Smlouvy, dohody aj. V 10 F. I.2 KR Smlouvy hospodářské S 5 F. I.3 KR Právní výklady, vyjádření, stanoviska V 10 F. II. Ekonomická agenda F. II.1 EO Projekčně programová dokumentace k vedení účetnictví, prostředky výpočetní a jiné techniky /po době jejich ukončení/ S 10 F. II.2 EO Účetní výkazy, závěrky, výroční zprávy /roční/, aj. A 10 F. II.3 EO Rozpočty, dotace, příspěvky, fondy V 10 F. II.4 EO Daňová přiznání S 10 F. II.5 EO Statistické výkazy, hlášení /roční A 5 F. II.6 EO Statistické výkazy, hlášení /pololetní, čtvrtletní, aj. S 5 F. II.7 EO Ekonomické zprávy, zprávy z kontrol, korespondence s kontrolními orgány V 10 F. II.8 EO Pokladní doklady příjmové, výdajové S 10 F. II.9 EO Výpisy z bankovních účtů S 10 F. II.10 EO Faktury přijaté S 10 F. II.11 EO Faktury vystavené S 10 F. II.12 EO Služební cesty, cestovní příkazy S 10 F. II.13 EO Ostatní účetní doklady S 10 F. II.14 EO Veřejné zakázky S 10 F. II.15 EO Pojistné události a ostatní S 5 Příloha č. 2 SM8/2012-2 F. II.16 EO Projekty V 10 F.II. 17 EO Upomínky S 10 F.III. Majetek F. III.1 EO Inventarizace majetku S 5 F. III.2 EO Majetek – doklady o zařazení, vyřazení, přemístění, odpisový plán a související dokumentace S 10 F. III.3 EO Objednávky, styk s dodavateli S 10 F. III.4 EO Ostatní agenda S 5 F. IV. Investice F. IV.1 EO Plány a studie investiční výstavby, projektové práce, dokumentace, studie A 10 F. IV. 2 EO Technické zprávy, protokoly S 10 F. IV.3 OPTECH Dokumentace ke spravovaným zařízením a budovám S 10 F. IV.4 EO Koncese, živnostenské listy, licence apod. A 10 G. PROVOZNÍ ZÁLEŽITOSTI G. I. KV Dokumentace informačních systémů a zdrojů /hardware S 5 G. II. KV Dokumentace informačních a komunikačních technologií /software S 5 G. III. KV Předávací protokoly a listiny S 5 G. IV. KNIH Knihovna, studovna, informační centrum /přírůstkový seznam, protokoly o revizi knihovního fondu, seznam úbytků aj./ V 10 G. V.1 POD Spisovna a podatelna – evidenční pomůcky1 S 10 G.V.2 POD Skartační návrhy, seznamy dokumentů navržených ke skartačnímu řízení, protokoly o předávání dokumentů do spisovny S 10 H. OSTATNÍ KORESPONDENCE H.I. VŠTE Ostatní korespondence, multiplikáty, duplikáty S 1 1 Skartační lhůta začne plynout v okamžiku, kdy budou ve skartačním řízení vyřazeny všechny dokumenty v evidencích uvedené