Č. j.: VŠTE007334/2018 Institucionální plán Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích pro roky 2019 – 2020 Předložený institucionální plán byl projednán Správní radou VŠTE dne 26. 10. 2018 …………………………………………………….….. doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. rektor Struktura předkládaného institucionálního plánu 1 Úvod.............................................................................................................................................. 2 1.1 Inst. plán Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích pro roky 2019 - 2020.. 2 2 Institucionální plán a jeho části..................................................................................................... 3 2.1 Serverové řešení............................................................................................................................ 4 2.1.1 Harmonogram realizace................................................................................................................ 5 2.1.2 Relevantní ukazatele výkonu ........................................................................................................ 6 2.2 Centrum odborné přípravy VŠTE .................................................................................................. 6 2.2.1 Harmonogram realizace................................................................................................................ 8 2.2.2 Relevantní ukazatele výkonu ........................................................................................................ 9 2.3 Přístavba druhého patra budov A a B ......................................................................................... 10 2.3.1 Harmonogram realizace.............................................................................................................. 11 2.3.2 Relevantní ukazatele výkonu ...................................................................................................... 12 2.4 Laboratoře logistiky..................................................................................................................... 13 2.4.1 Harmonogram realizace.............................................................................................................. 14 2.4.2 Relevantní ukazatele výkonu ...................................................................................................... 15 2.5 Kariérní centrum VŠTE ................................................................................................................ 16 2.5.1 Harmonogram realizace.............................................................................................................. 18 2.5.2 Relevantní ukazatele výkonu ...................................................................................................... 19 2.6 IGS 2019/2020............................................................................................................................. 21 2.6.1 Harmonogram realizace.............................................................................................................. 22 2.6.2 Relevantní ukazatele výkonu ...................................................................................................... 23 Seznam tabulek ..................................................................................................................................... 26 2 1 Úvod V souladu s vyhlášením Institucionálního programu pro veřejné vysoké školy pro roky 2019 – 2020, vyhlášeného Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy, konkrétně bodu 3 Předkládání institucionálních plánů, předkládá Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích svůj Institucionální plán na roky 2019 – 2020. 1.1 Institucionální plán Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích pro roky 2019 - 2020 Institucionální plán Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích pro roky 2019 – 2020 (dále jen „IP 2019 - 2020“) plně respektuje vizi VŠTE, jíž je: „Poskytování komplexního vzdělání zaměřeného na výchovu profesně specializovaných techniků a ekonomů v rámci univerzitního prostředí“. Dále pak vychází z mise VŠTE, která je součástí Dlouhodobého záměru vzdělávací a vědecké, výzkumné, vývojové a inovační, umělecké a další tvůrčí činnosti Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích na období 2016 – 2020 (DZ 2016 – 2020), zejména z bodů: • Zkvalitňovat a dále rozšiřovat akreditace studijních programů v bakalářském a magisterském stupni studia. • Posilovat vztahy se soukromým a veřejným sektorem, zejména v regionu Jihočeského kraje. • Vytvořit multikulturní vysokoškolské prostředí v souladu s evropskými trendy. • Posilovat etiku akademického prostředí v podmínkách vysoké školy univerzitního typu. Orientační limit pro institucionální plán VŠTE pro roky 2019 – 2020 činí 17 515 435 Kč. Konkrétní provázanost cílů s DZ 2016–2020 a rozložení finančních prostředků mezi zvolené oblasti je uvedeno v následující tabulce. 3 2 Institucionální plán a jeho části Realizace IP 2019 – 2020 navazuje na cíle DZ VŠTE 2016 – 2020 zejména v oblasti vzdělávání, výzkumu, vývoje a tvůrčí činnosti ale i otevřenosti v rámci evropského a světového prostoru, třetí role a společenské odpovědnosti a financování. Vedení VŠTE se pro roky 2019 - 2020 rozhodlo podpořit následující oblasti: • modernizovat serverové řešení jako technické zázemí pro správu tenkých klientů, • dovybavit Centrum odborné přípravy VŠTE, • zahájit nástavbu druhého patra budov A a B v kampusu školy, • vybavit IT technikou laboratoře logistiky, • zřídit a zahájit provoz Kariérního centra VŠTE, • realizovat v letech 2019 a 2020 Interní grantovou soutěž. Následuje orientační rozložení finančních prostředků pro jednotlivé oblasti: Oblasti IP 2019 - 2020 Orientační alokace Souhrnný soulad aktivit se strategickými prioritami DZ 2016–2020Kč ≈ % příznak Serverové řešení 765 201 Kč 4,4 % INV. 1 Vzdělávání 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů 1.2 Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 1.3 Cílený přístup zaměřený na studenta 1.4 Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2.Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost 2.1 Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko- výzkumné 2.2Kvalita, stabilita a rozvoj akademických pracovníků 2.3 Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury 3. Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru 3.1 Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit 3.2 Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost 5.1 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Financování 6.1 Provoz Centrum odborné přípravy VŠTE 2 300 000 Kč 13,1 % INV. 2 663 087 Kč 15,2 % NEINV. Přístavba druhého patra budov A a B 3 065 201 Kč 17,5 % INV. Laboratoře logistiky 840 000 Kč 4,8 % NEINV. Kariérní centrum VŠTE 4 378 858 Kč 25 % NEINV. IGS 2019/2020 3 503 088 Kč 20 % NEINV. Celkem 17 515 435,- 100 % Celkem neinv. 11 385 033,- 65 % NEINV. Celkem inv. 6 130 402,- 35 % INV. Tabulka 1: Cíle projektu 4 2.1 Serverové řešení Cílem aktivity je podpořit IT infrastrukturu VŠTE posílením výpočetního výkonu centrálního serveru v hlavní administrativněsprávní budově školy. Technické řešení dále podpoří a rozšíří zvolený systém tenkých klientů. Strategické priority Strategické cíle a nástroje Indikátory pro IP 2019 - 2020 Serverovéřešení 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů Zajistit profilaci školy do technických studijních oborů a programů. - Rozvíjení konceptu podpory zájmu o technické vzdělání. - Technická specifikace pro zadávací řízení, zadávací dokumentace pro VŘ, - zakoupené zařízení, - instalace zařízení, - odzkoušení funkčnosti. 1.2 Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe Zajistit implementaci teoretických znalostí do aplikační sféry. - Transformace v produkci vědění, která stále zřetelněji opouští disciplinární logiku ve prospěch problémově zaměřeného a interdisciplinárně utvářeného poznání: problémově zaměřené učení. - Zdůrazňovat význam přenositelných kompetencí, včetně kreativity, kritického myšlení. 2.1 Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné - Vybudování kvalitního laboratorního zázemí. 2.2Kvalita, stabilita a rozvoj akademických pracovníků - Vytvořit odpovídající vědecko-výzkumnou infrastrukturu (centrální laboratoře). Tabulka 2: Specifikace cíle 1 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování Aktivitou reaguje VŠTE na následující doporučení MŠMT pro plán realizace Dlouhodobého záměru. Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality • Podporovat prostřednictvím rozvoje pedagogických kompetencí akademických pracovníků kvalitu vzdělávací činnosti. Prioritní cíl 4: Relevance • Propojovat obsahové složky studijních programů ve smyslu iniciativy Průmyslu 4.0. • Klást důraz na roli vysokých škol při rozvoji regionu, přispívat k řešení lokálních problémů a zapojovat studující. • Podporovat inovativní studentské a akademické aktivity v podobě inkubátorů, sociálního podnikání, akcelerátorů a dalších. 5 2.1.1 Harmonogram realizace 2019 2020 Hlavní kroky Aktivity plánované k dosažení I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Zodpovědní gestoři Serverovéřešení Příprava technické specifikace pro realizaci nákupu Kvestor Poptávkové řízení Kvestor Podpis smlouvy s dodavatelem plnění Kvestor Instalace a odzkoušení funkčnosti serverových prvků Kvestor Tabulka 3: Harmonogram realizace cíle 1 6 2.1.2 Relevantní ukazatele výkonu Dílčí IP VŠTE 2019 - 2020 Měřitelný ukazatel výkonu Výchozí hodnoty k roku 2018 Cílové hodnoty k roku 31. 12. 2020 Návaznost na DZ VŠTE Návaznost na DZ ministerstva Serverovéřešení Technická specifikace pro realizaci nákupu 0 2 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Poptávkové řízení 0 2 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Uzavřená smlouva s dodavatelem plnění 0 2 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Instalace a odzkoušení funkčnosti serverových prvků 0 2 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Tabulka 4: Relevantní ukazatele výkonu cíle 1 2.2 Centrum odborné přípravy VŠTE Aktivita v Centru odborné přípravy je zaměřena na dvě oblasti. V rámci realizace investiční části aktivity dojde k pořízení investičního majetku v podobě čtyřosé CNC frézy. Neinvestiční část aktivity je vyhrazena zřízení konstrukčně školícího centra včetně jeho materiálně technického vybavení a vytvoření odborných kurzů pro studenty školy, kteří je budou moci absolvovat formou volitelných předmětů. Strategické priority Strategické cíle a nástroje Indikátory pro IP 2019 - 2020 CentrumodbornépřípravyVŠTE 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů Zajistit profilaci školy do technických studijních oborů a programů. - Rozvíjení konceptu podpory zájmu o technické vzdělání. - Plánování a rozvíjení efektivních marketingových nástrojů za účelem propagace technického vzdělání a osvěty např. na středních školách, vznikem a činností technického konsorcia či těsnou kooperací školy s firmami Jihočeského kraje. - Technická specifikace pro zadávací řízení a nákup zařízení, - realizované zadávací řízení, - zakoupené zařízení pro Centrum odborné přípravy, - instalace zařízení a odzkoušení funkčnosti, - zřízené konstrukční centrum COP, - vytvořené volitelné předměty. 1.2 Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe Zajistit implementaci teoretických znalostí do aplikační sféry. - Transformace v produkci vědění, která stále zřetelněji opouští disciplinární logiku ve prospěch problémově zaměřeného a interdisciplinárně utvářeného poznání: problémově zaměřené učení. - Zdůrazňovat význam přenositelných kompetencí, včetně kreativity, kritického myšlení. 5.1 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Snížit nezaměstnanost absolventů pod 5 % až následně pod 3 % standardizované míry nezaměstnanosti. 7 - Transparentní komunikace akademického prostředí s aplikační sférou ve smyslu potřeb praxe a její implementace do studijních plánů. 6.1 Provoz - Poskytování dalších služeb v rámci doplňkové činnosti – především poradenské a expertní činnosti. Tabulka 5: Specifikace cíle 2 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování Aktivitou reaguje VŠTE na následující doporučení MŠMT pro plán realizace Dlouhodobého záměru. Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality • Podporovat prostřednictvím rozvoje pedagogických kompetencí akademických pracovníků a kvalitu vzdělávací činnosti. Prioritní cíl 4: Relevance • Propojovat obsahové složky studijních programů ve smyslu iniciativy Průmyslu 4.0. • Klást důraz na roli vysokých škol při rozvoji regionu, přispívat k řešení lokálních problémů a zapojovat studující. • Podporovat inovativní studentské a akademické aktivity v podobě inkubátorů, sociálního podnikání, akcelerátorů a dalších. 8 2.2.1 Harmonogram realizace 2019 2020 Hlavní kroky Aktivity plánované k dosažení I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Zodpovědní gestoři Centrumodbornépřípravy Tvorba technická specifikace pro zadávací řízení Rektor Realizace zadávacího řízení Rektor Podpis smlouvy s dodavatelem plnění Rektor Instalace zařízení a odzkoušení funkčnosti Rektor Zřízení konstrukčníh o centra Rektor Tvorba volitelných předmětů Rektor Tabulka 6: Harmonogram realizace cíle 2 9 2.2.2 Relevantní ukazatele výkonu Dílčí IP VŠTE 2019 - 2020 Měřitelný ukazatel výkonu Výchozí hodnoty k roku 2018 Cílové hodnoty k roku 31. 12. 2020 Návaznost na DZ VŠTE Návaznost na DZ ministerstva CentrumodbornépřípravyVŠTE Technická specifikace pro zadávací řízení 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 5 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Provoz Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Zadávacího řízení 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 5 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Provoz Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Uzavřená smlouva s dodavatelem plnění 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 5 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Provoz Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Instalace zařízení a odzkoušení funkčnosti 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 5 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Provoz Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Zřízené konstrukční centrum COP 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 5 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Provoz Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Vytvořené volitelné předměty 0 2 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 5 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích 6 Provoz Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Tabulka 7: Relevantní ukazatele výkonu cíle 2 10 2.3 Přístavba druhého patra budov A a B Cílem aktivity je vytvořit nové učební prostory v kampusu VŠTE Okružní přístavbou třetího nadzemního podlaží dvou budov. Vytvořené prostory budou určeny zejména pro praktickou výuku v technických studijních programech. Strategické priority Strategické cíle a nástroje Indikátory pro IP 2019 - 2020 PřístavbadruhéhopatrabudovAaB 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů Zajistit profilaci školy do technických studijních oborů a programů. - Rozvíjení konceptu podpory zájmu o technické vzdělání. - Projektová dokumentace, - stavební povolení, - projektová dokumentace pro provádění stavby, - zahájení stavebních prací. 1.2 Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe Zajistit implementaci teoretických znalostí do aplikační sféry. - Transformace v produkci vědění, která stále zřetelněji opouští disciplinární logiku ve prospěch problémově zaměřeného a interdisciplinárně utvářeného poznání: problémově zaměřené učení. - Zdůrazňovat význam přenositelných kompetencí, včetně kreativity, kritického myšlení. 2.1 Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Zvýšit počet výstupů v oblasti vědeckovýzkumných aktivit vykazovaných v systému RIV včetně jejich vědecké hodnoty (IF). - Vybudování kvalitního laboratorního zázemí. 2.3 Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Zabezpečit vysokou úroveň laboratorních prací jako předpoklad pro vědecko-výzkumnou činnost ústavů školy. - Výrazné prostorové rozšíření či výstavba nové vědecké knihovny, včetně studoven, počítačových, skupinových studoven a potřebného zázemí (prostory pro volný čas studentů mezi výukou, kavárna). Tabulka 8: Specifikace cíle 3 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování Aktivitou reaguje VŠTE na následující doporučení MŠMT pro plán realizace Dlouhodobého záměru. Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality • Podporovat prostřednictvím rozvoje pedagogických kompetencí akademických pracovníků kvalitu vzdělávací činnosti. Prioritní cíl 4: Relevance • Propojovat obsahové složky studijních programů ve smyslu iniciativy Průmyslu 4.0. • Klást důraz na roli vysokých škol při rozvoji regionu, přispívat k řešení lokálních problémů a zapojovat studující. • Podporovat inovativní studentské a akademické aktivity v podobě inkubátorů, sociálního podnikání, akcelerátorů a dalších. 11 2.3.1 Harmonogram realizace 2019 2020 Hlavní kroky Aktivity plánované k dosažení I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Zodpovědní gestoři PřístavbadruhéhopatrabudovAaB Projektová dokumentace Kvestor Stavební povolení Kvestor Projektová dokumentace pro provádění stavby Kvestor Realizace zadávacího řízení Kvestor Podpis smlouvy s dodavatelem plnění Kvestor Realizace stavebních prací Kvestor Tabulka 9: Harmonogram realizace cíle 3 12 2.3.2 Relevantní ukazatele výkonu Dílčí IP VŠTE 2019 - 2020 Měřitelný ukazatel výkonu Výchozí hodnoty k roku 2018 Cílové hodnoty k roku 31. 12. 2020 Návaznost na DZ VŠTE Návaznost na DZ ministerstva PřístavbadruhéhopatrabudovAaB Projektová dokumentace 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné, Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Stavební povolení 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné, Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Projektová dokumentace pro provádění stavby 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné, Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Realizace zadávacího řízení 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné, Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Uzavřená smlouva s dodavatelem plnění 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné, Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Zahájení stavebních prací 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné, Vysoký standard vědecko-výzkumné infrastruktury Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 4: Relevance Tabulka 10: Relevantní ukazatele výkonu cíle 3 13 2.4 Laboratoře logistiky Dovybavení laboratoří logistiky je plánováno v budově Centrálních sdružených laboratoří v kampusu Okružní. Pro potřeby výuky průmyslu 4.0 bude místnost vybavena 24 kusy výkonnějších PC stanic včetně nezbytných periferií. Strategické priority Strategické cíle a nástroje Indikátory pro IP 2019 - 2020 Laboratořelogistiky 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů Zajistit profilaci školy do technických studijních oborů a programů. - Rozvíjení konceptu podpory zájmu o technické vzdělání. - Technická specifikace pro pořízení IT, - instalace techniky, - materiálně technické vybavení laboratoře IT technikou. - pilotní odzkoušení ve výuce. 1.2 Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe Zajistit implementaci teoretických znalostí do aplikační sféry. - Transformace v produkci vědění, která stále zřetelněji opouští disciplinární logiku ve prospěch problémově zaměřeného a interdisciplinárně utvářeného poznání: problémově zaměřené učení. - Zdůrazňovat význam přenositelných kompetencí, včetně kreativity, kritického myšlení. 2.1 Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Zvýšit počet výstupů v oblasti vědeckovýzkumných aktivit vykazovaných v systému RIV včetně jejich vědecké hodnoty (IF). - Vybudování kvalitního laboratorního zázemí. 2.3 Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Zabezpečit vysokou úroveň laboratorních prací jako předpoklad pro vědecko-výzkumnou činnost ústavů školy. - Výrazné prostorové rozšíření či výstavba nové vědecké knihovny, včetně studoven, počítačových, skupinových studoven a potřebného zázemí (prostory pro volný čas studentů mezi výukou, kavárna). Tabulka 11: Specifikace cíle 4 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování Aktivitou reaguje VŠTE na následující doporučení MŠMT pro plán realizace Dlouhodobého záměru. Prioritní cíl 4: Relevance • Propojovat obsahové složky studijních programů ve smyslu iniciativy Průmyslu 4.0. • Klást důraz na roli vysokých škol při rozvoji regionu, přispívat k řešení lokálních problémů a zapojovat studující. • Podporovat inovativní studentské a akademické aktivity v podobě inkubátorů, sociálního podnikání, akcelerátorů a dalších. 14 2.4.1 Harmonogram realizace 2019 2020 Hlavní kroky Aktivity plánované k dosažení I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Zodpovědní gestoři Laboratořelogistiky Příprava technické specifikace pro realizaci nákupu Kvestor Poptávkové řízení Kvestor Podpis smlouvy s dodavatele m plnění Kvestor Instalace PC stanic včetně periferií Kvestor Odzkoušení funkčnosti ve výuce Kvestor Tabulka 12: Harmonogram realizace cíle 4 15 2.4.2 Relevantní ukazatele výkonu Dílčí IP VŠTE 2019 - 2020 Měřitelný ukazatel výkonu Výchozí hodnoty k roku 2018 Cílové hodnoty k roku 31. 12. 2020 Návaznost na DZ VŠTE Návaznost na DZ ministerstva Laboratořelogistiky Technická specifikace pro realizaci nákupu 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Prioritní cíl 4: Relevance Poptávkové řízení 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Prioritní cíl 4: Relevance Uzavřená smlouva s dodavatelem plnění 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Prioritní cíl 4: Relevance Instalace PC stanic včetně periferií 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Prioritní cíl 4: Relevance Odzkoušení funkčnosti ve výuce 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Vysoký standard vědeckovýzkumné infrastruktury Prioritní cíl 4: Relevance Tabulka 13: Relevantní ukazatele výkonu cíle 4 16 2.5 Kariérní centrum VŠTE Cílem akce je během dvou let na VŠTE vytvořit stabilní Kariérní centrum, včetně jeho nezbytného materiálně technického vybavení. Toto centrum bude fungovat jako platforma pro studenty školy, kterým nabídne kariérní poradenství, zároveň ale bude také kontaktním místem pro potenciální uchazeče o studium na VŠTE z řad SŠ a zastřeší platformu absolventského klubu/absolventského spolku. Strategické priority Strategické cíle a nástroje Indikátory pro IP 2019 - 2020 KariérnícentrumVŠTE 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů Zajistit profilaci školy do technických studijních oborů a programů. - Rozvíjení konceptu podpory zájmu o technické vzdělání. - Plánování a rozvíjení efektivních marketingových nástrojů za účelem propagace technického vzdělání a osvěty např. na středních školách, vznikem a činností technického konsorcia či těsnou kooperací školy s firmami Jihočeského kraje. - Směrnice o činnosti centra, - materiálně technické vybavení centra, - zřízené pracovní pozice, - realizované akce pro studenty SŠ, - realizované akce pro studenty VŠ, - navázané spolupráce s aplikační sférou, - navázané spolupráce se zahraničními institucemi, - správa klubu absolventů. 1.2 Harmonizace profilu absolventů s potřebami podnikové praxe Zajistit implementaci teoretických znalostí do aplikační sféry. - Akcentovat účast vnějších aktérů na přípravě a revizi studijních plánů a zapojení odborníků z praxe do výuky. 1.3 Cílený přístup zaměřený na studenta Podporovat inkluzi ve vzdělávání. - Analýza studijní neúspěšnosti a návrh opatření na snížení studijní neúspěšnosti. - Analýza výsledků studentů prezenční a kombinované formy a jejich komparace. 3.1 Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit Vytvoření příznivého prostředí pro spolupráci se zahraničními vzdělávacími a výzkumnými institucemi (stáže studentů, akademiků a zaměstnanců, společné projekty). - Prohloubení spolupráce s evropskými vysokými školami se zaměřením na praxi. 3.2 Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty Vytvoření prostředí, které umožní a napomůže navýšení počtu zahraničních studentů přijatých ke studiu kompletních studijních programů i v rámci výměnných programů. - Marketingové aktivity zacílené na oslovení zahraničních zájemců o studium na VŠTE. 5.1 Nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Snížit nezaměstnanost absolventů pod 5 % až následně pod 3 % standardizované míry nezaměstnanosti. - Pravidelná directmailová komunikace na zaregistrované studenty a absolventy. - Komunikace na sociálních sítích s doporučeními pro budoucí kariéru. - Kariérní poradenství studentům a absolventům. - Transparentní komunikace akademického prostředí s aplikační sférou ve smyslu potřeb praxe a její implementace do studijních plánů. Tabulka 14: Specifikace cíle 5 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování 17 Aktivitou reaguje VŠTE na následující doporučení MŠMT pro plán realizace Dlouhodobého záměru. Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality • Zvyšovat kvalitu prostředí vysokých škol prostřednictvím zavádění opatření proti sexuálnímu obtěžování a dalším projevům nevhodného chování. Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost • Věnovat zvýšenou pozornost a poradenskou péči uchazečům a uchazečkám a studujícím ze středních odborných škol, kteří častěji pochází z neakademického rodinného prostředí. • Rozvíjet aktivity cílené na posílení atraktivity studijních programů s převahou mužů / žen u studentek / studentů. Prioritní cíl 3: Internacionalizace • Podílet se na evropských iniciativách, jejichž cílem je vytvoření digitální platformy umožňující komunikaci mezi informačními systémy vysokých škol v Evropě a mající výrazně usnadnit rozeznávání statusu a identity studujících (např. European Student Card). Prioritní cíl 4: Relevance • Klást důraz na roli vysokých škol při rozvoji regionu, přispívat k řešení lokálních problémů a zapojovat studující. • Podporovat inovativní studentské a akademické aktivity v podobě inkubátorů, sociálního podnikání, akcelerátorů a dalších. Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech • Dokončit a vyhodnotit výsledky šetření uplatnitelnosti absolventů a absolventek vysokých škol. • Sledovat situaci českého vysokého školství v mezinárodním srovnání. 18 2.5.1 Harmonogram realizace 2019 2020 Hlavní kroky Aktivity plánované k dosažení I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Zodpovědní gestoři KariérnícentrumVŠTE Směrnice o činnosti centra Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Materiálně technické vybavení centra Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Zřízené pracovní pozice Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Realizace akcí pro studenty SŠ Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Navazování účinné spolupráce s aplikační sférou Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Navazování spoluprací se zahraničními institucemi Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Správa klubu absolventů Vedoucí Úseku zahraničních vztahů Tabulka 15: Harmonogram realizace cíle 5 19 2.5.2 Relevantní ukazatele výkonu Dílčí IP VŠTE 2019 - 2020 Měřitelný ukazatel výkonu Výchozí hodnoty k roku 2018 Cílové hodnoty k roku 31. 12. 2020 Návaznost na DZ VŠTE Návaznost na DZ ministerstva KariérnícentrumVŠTE Směrnice o činnosti centra 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Cílený přístup na studenta 3 Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit, Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Materiálně technické vybavení centra 0 1 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Cílený přístup na studenta 3 Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit, Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Zřízené pracovní pozice 0 3 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Realizované akce pro studenty SŠ a VŠ 0 2 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Cílený přístup na studenta 3 Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit, Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Navázané spolupráce 0 3 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů - Harmonizace profilu absolventů Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality 20 s aplikační sférou s potřebami podnikové praxe 3 Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit, Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Navázané spolupráce se zahraničními institucemi 0 3 1 Vzdělávání - Profilace a diverzifikace studijních programů, Cílený přístup na studenta 3 Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit, Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Správa klubu absolventů 0 1 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Cílený přístup na studenta 3 Otevřenost v rámci evropského a světového prostoru Mezinárodní spolupráce v oblasti vzdělávání, výzkumu a společenských aktivit, Otevřenost studijních programů pro zahraniční studenty 5 Třetí role a společenská odpovědnost – nezaměstnanost absolventů v jednotlivých sledovaných obdobích Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 3: Internacionalizace Prioritní cíl 4: Relevance Prioritní cíl 6: Rozhodování založené na datech Tabulka 16: Relevantní ukazatele výkonu cíle 5 21 2.6 IGS 2019/2020 Interní grantová soutěž je programově orientovaným nástrojem institucionální finanční podpory na VŠTE, která je zaměřena na aktuální naléhavé problematiky školy. Soutěž je vyhlašována vždy počátkem kalendářního roku formou samostatných okruhů k řešení. Řešiteli navržená témata jsou posouzena komisí grantové soutěže, podpořené projekty v průběhu daného roku řešeny a jejich výsledky jsou pak na konci roku před komisí obhajovány. Pro období 2019 – 2020 se předpokládá vyhlášení následujícího tematického okruhu: • Podpora pedagogické práce akademických pracovníků a profilace a inovace studijních programů na úrovni předmětů/kurzů. Strategické priority Strategické cíle a nástroje Indikátory pro IP 2019 - 2020 IGS2019/2020 1.1 Profilace a diverzifikace studijních programů Zajistit profilaci školy do technických studijních oborů a programů. - Rozvíjení konceptu podpory zájmu o technické vzdělání. - Plánování a rozvíjení efektivních marketingových nástrojů za účelem propagace technického vzdělání a osvěty např. na středních školách, vznikem a činností technického konsorcia či těsnou kooperací školy s firmami Jihočeského kraje. - Vyhlášení interní grantové soutěže, - počet podaných projektů interní grantové soutěže, - počet podpořených projektů interní grantové soutěže, - počet podpořených pracovníků (hlavní řešitel), - počet závěrečných zpráv, - počet úspěšně obhájených projektů. 1.4 Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu Nastavit standardy vzdělávání a zajistiti jejich následnou evaluaci. - Poskytnout podporu začínajícím pedagogům a uvést je jak do pedagogického procesu, tak do tvůrčí a výzkumné činnosti. 2.1 Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Zvýšit počet výstupů v oblasti vědeckovýzkumných aktivit vykazovaných v systému RIV včetně jejich vědecké hodnoty (IF). - Interní grantová soutěž VŠTE. Tabulka 17: Specifikace cíle 6 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování Aktivitou reaguje VŠTE na následující doporučení MŠMT pro plán realizace Dlouhodobého záměru. Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality • Podporovat prostřednictvím rozvoje pedagogických kompetencí akademických pracovníků kvalitu vzdělávací činnosti. Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost • Rozvíjet aktivity cílené na posílení atraktivity studijních programů s převahou mužů / žen u studentek / studentů. Prioritní cíl 4: Relevance • Propojovat obsahové složky studijních programů ve smyslu iniciativy Průmyslu 4.0. • Klást důraz na roli vysokých škol při rozvoji regionu, přispívat k řešení lokálních problémů a zapojovat studující. • Podporovat inovativní studentské a akademické aktivity v podobě inkubátorů, sociálního podnikání, akcelerátorů a dalších. 22 2.6.1 Harmonogram realizace 2019 2020 Hlavní kroky Aktivity plánované k dosažení I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII Zodpovědní gestoři IGS2019/2020 Výzva Prorektor pro VaV a T Č Projektová žádost Prorektor pro VaV a T Č Hodnocení projektů Prorektor pro VaV a T Č Realizace úspěšných projektů Prorektor pro VaV a T Č Závěrečná zpráva Prorektor pro VaV a T Č Obhajoba Prorektor pro VaV a T Č Tabulka 18: Harmonogram realizace cíle 6 23 2.6.2 Relevantní ukazatele výkonu Dílčí IP VŠTE 2019 - 2020 Měřitelný ukazatel výkonu Výchozí hodnoty k roku 2018 Cílové hodnoty k roku 31. 12. 2020 Návaznost na DZ VŠTE Návaznost na DZ ministerstva Internígrantovásoutěž2019,2020 Výzva 0 2 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 4: Relevance Podané projekty 0 14 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 4: Relevance Podpořené projekty 0 10 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 4: Relevance Zapojený řešitel 0 10 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 4: Relevance Závěrečná zpráva projektu 0 10 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 4: Relevance Úspěšná obhajoba 0 10 1 Vzdělávání – Profilace a diverzifikace studijních programů, Vnitřní systém zajištění kvality pedagogického procesu 2 Výzkum, vývoj a tvůrčí činnost – Kvalita a excelence výstupů v oblasti vědecko-výzkumné Prioritní cíl 1: Zajišťování kvality Prioritní cíl 2: Diverzita a dostupnost Prioritní cíl 4: Relevance Tabulka 19: Relevantní ukazatele výkonu cíle 6 24 Institucionální plán Vysoké školy technické a ekonomické na rok 2019–2020 Částka Kapitola 2019 2020 Celkem 1 Kapitálové finanční prostředky celkem 3 065 201,00 Kč 3 065 201,00 Kč 6 130 402,00 Kč 1.1 Dlouhodobý nehmotný majetek (SW, licence) 0,00 Kč 0,00 Kč 0,00 Kč 1.2 Samostatné movité věci (stroje, zařízení) 2 682 601,00 Kč 382 601,00 Kč 3 065 202,00 Kč 1.3 Stavební úpravy 382 600,00 Kč 2 682 600,00 Kč 3 065 200,00 Kč 2 Běžné finanční prostředky celkem 5 692 516,50 Kč 5 692 516,50 Kč 11 385 033,00 Kč 2.1 Osobní náklady 1 735 040,00 Kč 1 837 040,00 Kč 3 572 080,00 Kč 2.1.1 Mzdy včetně pohyblivých složek 1 275 765,00 Kč 1 350 765,00 Kč 2 626 530,00 Kč 2.1.2 Odměny z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr 0,00 Kč 0,00 Kč 0,00 Kč 2.1.3 Odvody pojistného na veřejné zdravotní pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a příděly do SF včetně ostatních zákonných odvodů 459 275,00 Kč 486 275,00 Kč 945 550,00 Kč 2.2 Ostatní 3 957 476,50 Kč 3 855 476,50 Kč 7 812 953,00 Kč 2.2.1 Materiální náklady včetně drobného majetku 2 844 437,50 Kč 2 742 437,50 Kč 5 586 875,00 Kč 2.2.2 Služby a náklady nevýrobní 1 025 465,00 Kč 1 025 465,00 Kč 2 050 930,00 Kč 2.2.3 Cestovní náhrady 87 574,00 Kč 87 574,00 Kč 175 148,00 Kč 2.2.4 Stipendia 0,00 Kč 0,00 Kč 0,00 Kč 3 Celkem běžné a kapitálové finanční prostředky 8 757 717,50 Kč 8 757 717,50 Kč 17 515 435,00 Kč Tabulka 20: Rozpočet projektu 25 Zdůvodnění požadavků v jednotlivých položkách Číslo položky1 Název výdaje a jeho zdůvodnění Výstup projektu Částka 1.1.1 Serverová řešení Posílení výpočetního výkonu centrálního serveru Realizované serverové řešení, Cíl 1projektu. 765 201,- 1.1.2 CNC fréza Pořízení čtyřosé CNC frézy včetně příslušenství. Vybavené Centrum odborné přípravy, Cíl 2 projektu. 2 300 000,- 1.3.1 Přístavba druhého patra budov A a B Nové výukové prostory pro praktickou výuku v areálu Okružní. Nové učební prostory cíl 3projektu. 3 065 201,- 2.1.1.1 Mzdy včetně pohyblivých složek Personální zajištění kariérního centra VŠTE. Personální zajištění kariérního centra, Cíl 5projektu. 1 725 000,- 2.1.1.2 Mzdy včetně pohyblivých složek IGS Osobní náklady související s realizaci projektů IGS 2019, 2020. Zajištění realizace projektů IGS 2019, 2020, Cíl 6 projektu. 901 530,- 2.1.3.1 Odvody SP, SP a FKSP ze strany zaměstnavatele Personální zajištění kariérního centra VŠTE. Personální zajištění kariérního centra, Cíl 5 projektu. 621 000,- 2.1.3.2 Odvody SP, SP a FKSP ze strany zaměstnavatele IGS Osobní náklady související s realizaci projektů IGS 2019, 2020. Zajištění realizace projektů IGS 2019, 2020, Cíl 6 projektu. 324 550,- 2.2.1.1 Centrum odborné přípravy VŠTE Zřízení konstrukčně školícího centra. Zřízené konstrukčně školící centrum, Cíl 2 projektu. 2 663 087,- 2.2.1.2 IT Zařízení Dovybavení učebny v budově Centrálních sdružených laboratoří. Laboratoře logistiky vybavené pro potřeby výuky v průmyslu 4.0, Cíl 4 projektu. 840 000,- 2.2.1.3 Materiální náklady včetně drobného majetku náklady související se zřízením Kariérního a poradenského centra VŠTE. Zřízené a zavedené Kariérní a poradenské centrum VŠTE, Cíl 5 projektu. 1 032 858,- 2.2.1.4 Materiální náklady IGS Pořízený drobný majetek související s realizací projektu IGS 2019/2020. Zajištění realizace projektů IGS 2019, 2020, Cíl 6 projektu. 1 050 930,- 2.2.2.1 Služby a náklady nevýrobní náklady související se zřízením Kariérního a poradenského centra VŠTE. Zřízené a zavedené Kariérní a poradenské centrum VŠTE, Cíl 5 projektu. 1 000 000,- 2.2.2.2 Externí služby IGS Externí služby související s realizací projektu IGS 2019/2020. Zajištění realizace projektů IGS 2019, 2020, Cíl 6 projektu. 1 050 930,- 2.2.3.1 Cestovní náhrady IGS Cestovné související s realizací projektu IGS 2019/2020. Zajištění realizace projektů IGS 2019, 2020, Cíl 6 projektu. 175 148,Tabulka 21: Zdůvodnění finančních požadavků 1 Viz předchozí tabulka. 26 Seznam tabulek Tabulka 1: Cíle projektu........................................................................................................................... 3 Tabulka 2: Specifikace cíle 1 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování........................................ 4 Tabulka 3: Harmonogram realizace cíle 1 ............................................................................................... 5 Tabulka 4: Relevantní ukazatele výkonu cíle 1........................................................................................ 6 Tabulka 5: Specifikace cíle 2 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování........................................ 7 Tabulka 6: Harmonogram realizace cíle 2 ............................................................................................... 8 Tabulka 7: Relevantní ukazatele výkonu cíle 2........................................................................................ 9 Tabulka 8: Specifikace cíle 3 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování...................................... 10 Tabulka 9: Harmonogram realizace cíle 3 ............................................................................................. 11 Tabulka 10: Relevantní ukazatele výkonu cíle 3.................................................................................... 12 Tabulka 11: Specifikace cíle 4 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování.................................... 13 Tabulka 12: Harmonogram realizace cíle 4 ........................................................................................... 14 Tabulka 13: Relevantní ukazatele výkonu cíle 4.................................................................................... 15 Tabulka 14: Specifikace cíle 5 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování.................................... 16 Tabulka 15: Harmonogram realizace cíle 5 ........................................................................................... 18 Tabulka 16: Relevantní ukazatele výkonu cíle 5.................................................................................... 20 Tabulka 17: Specifikace cíle 6 dle DZ VŠTE včetně uvedení indikace sledování.................................... 21 Tabulka 18: Harmonogram realizace cíle 6 ........................................................................................... 22 Tabulka 19: Relevantní ukazatele výkonu cíle 6.................................................................................... 23 Tabulka 20: Rozpočet projektu.............................................................................................................. 24 Tabulka 21: Zdůvodnění finančních požadavků .................................................................................... 25