ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA K PROJEKTU IGS Pokyny k vyplnění: vyplňte dle instrukcí, v případě potřeby kontaktujte garanta soutěže: doc. Ing. Karel Gryc, Ph.D. (Prorektor pro tvůrčí činnost), tel: 387 842 157, e-mail: gryc@mail.vstecb.cz. Identifikace projektu Název projektu Rozvoj a podpora studijních materiálů vybraných předmětů na VŠTE Identifikační číslo projektu 1UZ0 Číslo zakázky a nákladové středisko 05IRP2102,NS8310 Hlavní řešitel Ing. Tomáš Krulický, MBA Spoluřešitelé Ing. Veronika Machová, MBA Ing. Taťána Hajdíková, Ph.D. Ing. Veronika Šanderová, MSc. Ing. Aleš Kaňkovský Ing. Jitka Bartošová Projekt je předkládán za pracoviště Ústav znalectví a oceňování Projekt Splnil projekt stanovené cíle* Ano Ne Komentář (uveďte, jak projekt naplnil stanovený cíl] V rámci projektu byl vytvořen elektronický podpůrný studijní materiál zaměřený na popis běžných stavebních prvků, konstrukcí a materiálů. Následně došlo ke vzniku elektronického studijního materiálu zaměřeného na problematiku oceňování nemovitostí. K oběma těmto materiálům vznikl e-learningový test každý o rozsahu 50 uzavřených otázek, využitelných pro ověření znalostí nabytých studiem obou podpůrných výukových materiálů. Další částí projektu bylo vytvořit jedno výukové video na téma: práce s Katastrem nemovitostí, v rámci řešení projektu došlo k vytvoření daného videa a dále vytvoření prezentace s komentářem, zaměřená na KN. V rámci projektu vznikl nový předmět - Úvod do daňové problematiky společně s 6-ti výukovými videi. Dále byla zřízena a vybavena pracovní stanice, přístupná všem studentům. Popište, jakým způsobem byla podpořena cílová skupina projektu [pokud možno kvantifikujte) Vytvořené materiály byly a jsou zpřístupněny studentům a zaměstnancům VŠTE prostřednictvím IS. Dále došlo k přímé distribuci podpůrných výukových materiálů studentům příslušných předmětů. Výstupy p roj ektu , Počet uvedený Skutečně Název výstupu , J ľ v zadosti dosazeno SM4/2021-2 (uveďte uvažovaný a skutečný stav dosažených výstupů, v případě potřeby přidejte řádky]. Pokud je předpokládaný a dosažený stav rozdílný okomentujte. nově vytvořený volitelný předmět Úvod do daňové problematiky 1 1 videoukázky práce v databázi Katastru nemovitostí (cca 30 min] 1 1 podpůrný studijní materiál 2 2 e-learningový test 2 2 pracovní stanice s příslušným SW vybavením 1 1 Prezentace práce v KN 0 1 Nad rámec původního projektu vznikla jedna prezentace doplněna mluveným slovem zaměřená na úvodní představení KN a práce s ním. SM4/2021-2 Indikátory Název Počet uvedený v žádosti Skutečně dosaženo Počet vytvořených a pořízených prvků nebo nástrojů pro on-line výuku Vyjmenujte, popř. popište. Pokud je předpokládaný a dosažený stav rozdílný okomentujte. Počet vytvořených elektronických studijních materiálů 12 26 Vyjmenujte, popř. popište. Pokud je předpokládaný a dosažený stav rozdílný, okomentujte. 20x prezentace (6x daňová problematika-mluvené slovo, 13x daňová problematika, lx úvod do KN], 2x elektronický studijní materiál, 2x e-learningové testy, lx videonávody KN, lx pracovní stanice Počet inovovaných předmětů/kurzů. 6 6 Vyjmenujte, popř. popište. Pokud je předpokládaný a dosažený stav rozdílný, okomentujte. 1 nový předmět (Úvod do daňové problematiky], 5 předmětů inovovaných, jmenovitě níže: 1) Oceňování nemovitostí (NZ_OCN] 2) Oceňování podniků (NZ_0CP_1) 3) Oceňování podniků _ II (NZ_0CP_2) 4) Oceňování a rozpočtování staveb (ORS) 5) Typologie budov (TYB) Harmonogram Skutečný termín zahájení projektu 1. 7. 2021 Skutečný termín ukončení projektu 30. 11. 2021 Identifikace problému Nastaly v průběhu realizace projektu problémy* AHO Ne Komentář (pokud ano, okomentujte] Provedené změny Uveďte v případě, že byly v průběhu řešení projektu provedeny změny. Datum schválení změny Druh změny Odůvodnění SM4/2021-2 Rozpočet projektu Uvedeno v žádosti Skutečně čerpáno Osobní náklady: 50 844,00 Kč 51 763,54 Kč Mzdy (včetně pohyblivých složek] Ostatní osobní náklady (odměny z DPP a DPČ, popř. i některé odměny hrazené na základě nepojmenovaných smluv uzavřených podle zákona § 1746 odst. 2 č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) 38 000,00 Kč 38 000,00 Kč Odvody pojistného na veřejné zdravotní pojištění a pojistného na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a příděly do sociálního fondu 12 844,00 Kč 13 763,54 Kč Stipendia Ostatní: Materiální náklady (včetně drobného majetku] 20 156,00 Kč 21 421,66 Kč Služby a náklady nevýrobní Cestovní náhrady Celkové požadované prostředky 71 000,00 Kč 73 185,20 Kč Komentář (vysvětlete případné rozdíly v čerpání rozpočtu) Rozdíl mezi částkami uvedenými v žádosti a skutečně čerpanými vyplývá ze skutečnosti, že nakupovaná pracovní stanice byla mírně dražší, než bylo uváděno v žádosti, shodně poté odvody SP a ZP z odměny byly mírně vyšší, než bylo původně uvažováno. Rozdíl bude pokryt z prostředků UZO. * Nehodící se škrtněte. Prohlašuji, že: • projekt byl řešen v souladu s pravidly IGS, • veškeré změny v projektu byly projednány a schváleny garantem soutěže, • finanční prostředky byly vynaloženy s ohledem na principy hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti. V Českých Budějovicích dne 31. 1. 2022 ..................v.r.................... Ing. Tomáš Krulický, MBA, PhD. řešitel SM4/2021-2