INTERNÍ GRANT (2020) „ROZVOJ VIRTUÁLNÍ LABORATOŘE – II. ETAPA“ Řešitelé: doc. Ing. Jarmila Straková, prof. Ing. Jan Váchal, CSc. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE CÍLE ŘEŠENÍ 1. Zajistit odbornou (profesní) náplň plánovaného investiční rozvoje VR KM ÚPS při VŠTE. 2. Praktická implementace moderních forem výuky do vzdělávacího procesu na ÚPS. 3. Zvýšit povědomí o moderních digitálních technologiích u studentů, AP i laické veřejnosti. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE VÝSTUPY 1. Nákup technického vybavení v rámci II. etapy rozvoje VR • 2x výkonné PC, sestavené pro virtuální realitu, • 2x monitor a dalších příslušenství k PC určeným pro Virtuální realitu, • 2x licence Virtual Orator na 24 měsíců (v tomto SW jsou zpracovány scénáře), • multilicence Let's Meet VR na všechny virtuální brýle, • 5x virtuální brýle Oculus Quest 128 GB, které jsou použitelné bez nutnosti zapojení k PC a bez kabelů, v případě potřeby využít výkon PC je možné brýle spojit kabelem, • 1x nabíjecí kufr pro Oculus Quest 128 GB, a další technické zařízení. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE VÝSTUPY 2. Vytvoření čtyř výukových modulů a) Předmět Strategický management – Zajištění strategického cíle – penetrace na zahraniční trh a posílení obchodní pozice na tuzemském trhu b) Předmět Podnikové řízení - 1. scénář – Řízení zakázkové činnosti v podniku - 2. scénář – Řízení výrobního procesu z pozice vedoucího výroby c) Předmět Manažerské dovednosti – Vyjednávání se zaměstnanci d) Předmět Řízení změn – Oznámení nepopulárních opatření VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE VÝSTUPY 3. VŠTE se stala partnerem Jihočeského Digi Hubu (JDH) na základě podepsané smlouvy o spolupráci Cílem JDH je podpora procesů souvisejících s postupnou digitální transformací regionálních firem, současně podpora rozvoje digitálních kompetencí ve školách na všech úrovních vzdělávacího systému a podpora navazujícího celoživotního vzdělávání s ohledem na rozvoj digitálních dovedností. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE PŘÍNOSY Řešení IG přispělo k: ✓ rozšíření moderních metod výuky, ✓ zatraktivnění studia u zajišťovaných SP na ÚPS, ✓ zkvalitnění studijního prostředí na ÚPS, ✓ posílení vnímání a zvýšení odborných kompetencí u AP i studentů a absolventů v oblasti digitálních technologií a jejich aplikace v praxi, ✓ sledování nových trendů ve vzdělávací oblasti a jejich aplikace ve výuce profesního studijního programu. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE Ukázka vybraného zpracovaného scénáře ve virtuální realitě. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH www.VSTECB.cz VŠTE ČESKÉ BUDĚJOVICE Děkuji za pozornost. VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH