Obhajoba interního grantu 2020 „Podpora pedagogické práce akademických pracovníků KCRM prostřednictvím relevantní odborné literatury“ ÚPS 8110-001 Řešitelé: Ing. Radim Dušek, Ph.D. Ing. Nikola Sagapova Cíl Cílem grantu bylo v rámci Katedry cestovního ruchu a marketingu (dále jen KCMR) vytvořit tematickou knihovnu zahrnující kvalitní zahraniční i tuzemské knihy věnující se oblasti marketingu, obchodu a cestovního ruchu. Zmíněná aktuální odborná literatura a s ní spojený rozvoj znalostí pracovníků KCMR by měl zároveň podpořit jejich publikační aktivitu. V souvislosti s tím je dílčím cílem publikování 1 příspěvku ve sborníku indexovaném v databázi WoS. Metodika ❑ na základě průzkumu trhu u všech tuzemských nakladatelství, která vydávají odbornou literaturu, byl tedy vytvořen seznam vhodných knih z oblasti marketingu, obchodu a cestovního ruchu ❑ zároveň byly vytipovány i vhodné zahraniční knihy prostřednictvím internetových obchodů zaměřených na odbornou literaturu Metodika ❑ v souvislosti s využitím zakoupených knih v rámci publikační činnosti v rámci profilace členů katedry, byly vyhledány vhodné konference, na kterých by bylo možné publikovat příspěvek ve sborníku indexovaném v databázi WoS Výsledky ❑ na základě seznamu vybraných titulů bylo prostřednictvím pracovníků knihovny VŠTE objednáno celkem 104 tuzemských i zahraničních knih ❑ polovina z nich zůstala k dispozici studentům v knihovně VŠTE a druhá polovina je umístěna v kancelářích pracovníků KCRM Výsledky ❑ v rámci dílčího cíle byl odeslán příspěvek „Effect of the COVID-19 global pandemic on tourists’ preferences and marketing mix of accommodation facilities – case study from Czech Republic“ autorů Duška a Sagapové na mezinárodní vědeckou konferenci Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020, konané z důvodu pandemie v online prostředí 21. – 22. října ❑ sborník této konference bude odeslán k indexaci do databáze WoS Čerpání rozpočtu Rozpočet projektu schválený před začátkem realizace projektu: Literatura 39 000,00 Kč Vložené konference (překlad) 7 000,00 Kč CELKEM 46 000,00 Kč Přehled skutečného čerpání podle schválených rozpočtových změn: Literatura 36 276,08 Kč Vložené konference (překlad) 7 256,76 Kč Prezentér 1 857,00 Kč Flash disk 791,92 Kč CELKEM 46 181,76 Kč Komentář ke skutečně čerpanému rozpočtu: Přesun částky 1 85700 Kč a 791,92 Kč z položky Literatura do nových položek prezentér a flash disk. Částka 256,76 Kč, která byla přečerpána nad rámec schváleného rozpočtu v položce Vložné konference (překlad) bude uhrazena z rozpočtu příjemce. Hlavní přínosy Literatura poslouží především k inovaci výuky u níže uvedených předmětů v rámci těchto bakalářských a magisterských oborů: ➢ Podniková ekonomika (Bc.) - Marketing, CRM systémy, Obchodní činnost ➢ Podniková ekonomika (Ing.) - Marketing management, Public relations ➢ Business analytik (Bc.) – Informační a komunikační technologie, Podnikové informační systémy, CRM systémy, Marketing ➢ Erasmus – Business Activities, Introduction to Marketing Research Hlavní přínosy Literatura zaměřená na oblast cestovního ruchu poslouží zároveň jako vhodný literární základ v rámci uvažované přípravy nové akreditace Management cestovního ruchu.