Hlavní řešitel: Simona Hašková Spoluřešitelé: Pavel Rousek, Marek Vochozka, Veronika Machová, Jakub Horák Cíl projektu žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žÚZO trvale usiluje o zkvalitnění výuky a zvyšování úspěšnosti studentů v testech a studentského komfortu. K naplnění výše zmiňovaného cílil projekt konkrétně na: ž 1.aktualizovat a rozšířit vyučovací podklady – materiály využívané při výuce, 2.inovovat přístup k výuce předmětů vyučovaných na ÚZO VŠTE. ž žSmyslem naplnění uvedených cílů projektu je zvýšení průchodnosti studentů předměty. Řešení projektu žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žCílová skupina ○Akademičtí pracovníci ÚZO VŠTE ○Studenti VŠTE ○Posluchači CŽV ○Studenti programu Erasmus Řešení projektu žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žMetodika a řešení 1.Klíčová aktivita 1: Inovace výukových materiálů vybraných česko-jazyčných předmětů 2.Klíčová aktivita 2: Inovace výukových materiálů vybraných anglicko-jazyčných předmětů 3.Klíčová aktivita 3: Návrh opatření na zlepšení průchodnosti studentů jednotlivými předměty 4.Klíčová aktivita 4: Rozšířené materiálové podpory předmětů ○ Výsledky žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žKlíčová aktivita 1: Inovace výukových materiálů vybraných česko-jazyčných předmětů ○Byly aktualizovány powerpointové podklady a využívány k výuce od ZS 2019/2020 u předmětů: ○Finance podniku 1 FIP_1, ○Finance podniku 2 FIP_2, ○Controlling CTR ○Finanční a kapitálové trhy FKT. ○Součástí toho byla ve výukových materiálech využita data finančních závěrek podniků působících v České republice z databáze Albertina. Výsledky žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žKlíčová aktivita 2: Inovace výukových materiálů vybraných anglicko-jazyčných předmětů ○Pro účely výuky v anglickém jazyce byly provedeny jazykové korektury prezentačních podkladů čtyř vyučovaných předmětů: ○Financial Analysis, S_FIA, ○Corporate Finance 1, S_FIP_1, ○Corporate Finance 2, S_FIP_2, ○Controlling, S_CTR. Výsledky žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žKlíčová aktivita 3: Návrh opatření na zlepšení průchodnosti studentů jednotlivými předměty ○Byly stanoveny a implementovány postupy, které jsou souhrnem opatření vedoucích ke zvýšení celkového hodnocení studentů prezenčního a kombinovaného studia v předmětu FIP_1, CTR a FKT resp. ke zvýšení průchodnosti uvedenými předměty. Výsledky žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žKlíčová aktivita 4: Rozšířené materiálové podpory předmětů ○Tato aktivita vyžadovala pořízení odborných moderních knih pro přípravu výukových materiálů a samotnou výuku a pomůcek k výuce Rozpočet - skutečnost žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování Kategorie Pročerpaná částka [Kč] Dlouhodobý nehmotný majetek Materiální náklady, včetně drobného majetku: ·Literatura ·Notebook ·Tablety, flash disk ·Externí HDD 39 095,82,- 8 463,- 14 591,- 12 163,82,- 3 878,- Služby a náklady nevýrobní: ·Korekce knih ·Tisk skript 35 730,- 15 730,- 20 000,- Osobní náklady ·Hrubé náklady včetně odvodů (SP, ZP, FKSP) 23 400,- Cestovné ------------ CELKEM 78 225,82- Závěry žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žČesko-jazyčné materiály předmětů předmětu FIP_1, FIP_2, CTR a FTK byly aktualizovány v souladu s poznatky nabytými z nově pořízené literatury. Prezentace přednášek byly upraveny, aby lépe reflektovaly náplň témat předmětu v souladu s jeho obsahovými částmi. žDošlo k odstranění formálních chyb a jazykových nedostatků u čtyř předmětů vyučovaných v anglickém jazyce: Financial Analysis, S_FIA, Corporate Finance 1, S_FIP_1, Corporate Finance 2, S_FIP_2, Controlling, S_CTR. Závěry žInovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování žNávrhy na opatření ke zlepšení průchodnosti předmětů lze v současné době vyhodnotit k hlediska růstu aktivity studentů na seminářích a přednáškách, vyšší účastí studentů na přednáškách v porovnání s minulými lety Inovativní přístup k výuce předmětů na Ústavu znalectví a oceňování