ŽÁDOST O PŘIDĚLENÍ INTERNÍHO GRANTU 1. Název interního grantu: Podpora vyučovaných předmětů propojením teoretických poznatků s praxí podniků prostřednictvím analýzy a hodnocení úrovně řízení vztahu se zákazníky ve vybraném vzorku podniků Jihočeského kraje Katedra: KM, KOD, KE 2. Hlavní řešitel: Příjmení, jméno, tituly: Jambal Tsolmon, Ing., PhD. Pracovní zařazení: odborný asistent Kontakt: e-mail: jambal@mail.vstecb.cz tel.: + 420 387 842 189 3. Spoluřešitelé: Příjmení, jméno, titul Ližbetinová Lenka, Ing., Ph.D. Kontakt: lizbetinova@mail.vstecb.cz tel: + 420 380 070 226 Příjmení, jméno, titul Stuchlý Jaroslav, doc. RNDr. CSc. Kontakt: stuchly@mail.vstecb.cz tel: + 420 387 842 159 4. Anotace: Propojení teorie s praxí regionálních podniků v rámci vysokoškolské výuky je v současné době zdůrazňovaným atributem ve snaze o zvýšení kvality výuky. To je možné i zapojením studentů do výzkumu, korespondujícím se zaměřením jednotlivých předmětů. Cílem předkládaného projektu je obohacení teoretických poznatků o aktuální data získaná prostřednictvím výzkumu CRM. Do samotné realizace budou zapojeni studenti vybraných předmětů (sběr a analýza dat) a výsledky budou následně využity pro obohacení výuky v rámci studijního oboru Ekonomika podniku. Získaná data zároveň poslouží i jako náměty k zamyšlení, podklad ke zpracování případových studií a k analýze situace trhu v rámci jednotlivých seminářů. Výzkum bude zaměřen na vytváření vztahů se zákazníky v různých odvětvích podnikání a porovnání skutečných preferencí zákazníků v Jihočeském kraji dle odvětví. Jedná se o společné téma, které je aplikovatelné nejen v marketingu, ale i v jiných předmětech, jako statistika, informatika, řízení změn, projektový management a strategický management. Studenti budou mít možnost vyhodnotit determinované alternativy a vytvořit plán pro zavedení změn na základě správných informačních dat. 5. Konkrétní výstupy: - podklady pro obohacení výuky - minimálně 2 publikace, evidované v databáze Scopus nebo WoS 6. Přínos k rozvoji VŠTE: - zvýšení kvality výuky, - výstupy ve formě tvůrčí činnosti. 7. Cílová skupina: Studenti studijního oboru Ekonomika podniku na VŠTE 8. Současný stav řešeného problému: Na VŠTE bylo zpracováno na téma CRM několik bakalářských a diplomových prací se zaměřením na konkrétní podnik, ale chybí publikace zaměřené na celý Jihočeský region. 9. Cíle řešení: - zvýšení kvality výuky vybraných předmětů v oboru Ekonomika podniku, - zapojení studentů do výzkumné činnosti, - získaní dat použitelných pro publikování odborných článků. 10. Harmonogram prací v roce 2018: 1. 3. – 15. 3.2018 příprava realizace výzkumu a informování studentů, 16. 3. – 31. 5. 2018 zapojení studentů a sběr dat, 1. 6. – 30. 6. 2018 vyhodnocení dat, 1.7. 2018 – 31.8. 2018 vytvoření výstupů ve formě publikací evidovaných v Scopus nebo WoS a do 1. 10. 2018 publikování odborných výstupů. 11. Rozpočet projektu: Kategorie Částka [Kč] Dlouhodobý nehmotný majet Materiální náklady, včetně drobného majetku (úhrada vložného pro publikování výstupů výzkumu) 30000 Služby a náklady nevýrobní 5000 Osobní náklady 15000 Specifikace položek (výpis plánovaných výdajů pro potřeby výběrového řízení pro referenta nákupu VŠTE): V Českých Budějovicích 8. 2. 2018 Jméno hlavního řešitele a podpis