Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Okružní 10, 370 01 České Budějovice ŽÁDOST O PŘIDĚLENÍ INTERNÍHO GRANTU 1. Název interního grantu: Rozvoj kvalitativního výzkumu v předmětu marketingový výzkum Katedry: Katedra přírodních věd a Katedra cestovního ruchu a marketingu 2. Hlavní řešitel: Příjmení, jméno, tituly: Václav Dobiáš Mgr. Pracovní zařazení: Asistent Kontakt: e-mail: dobias@mail.vstecb.cz tel.: 602 430 456 3. Spoluřešitelé: Příjmení, jméno, titul Kontakt: tel: Příjmení, jméno, titul Kontakt: tel: 4. Anotace: Cílem projektu je podpora kvalitativní formy výzkumu v předmětu: Marketingový výzkum. Čehož bude dosaženo zakoupením 1 licence softwaru na analýzu kvalitativních dat Atlas.ti a stejného počtu notebooků, na kterých bude program nainstalován. Následně bude Mgr. Dobiášem na předmětu marketingový výzkum realizováno školení práce s programem v rámci kvalitativního výzkumu s výzkumným designem zakotvené teorie. Školení bude přístupné akademikům z VŠTE což napomůže rozvoji kvalitativního výzkumu na VŠTE. Pro podporu využití programu bude Mgr. Dobiášem sestaven video tutoriál a zakoupena odborná literatura zaměřená na kvalitativní výzkum. Následně bude notebook se softwarem a literaturou volně k dlouhodobému zapůjčení, takže na něm budou moci studenti a akademici z VŠTE analyzovat své kvalitativní výzkumy. 5. Konkrétní výstupy: · Realizace školení. · Tvorba videotutoriálu · Publikace výsledků kvalitativního výzkumu v odborné literatuře. 6. Přínos k rozvoji VŠTE: Pomocí nákupu software atlas.ti, následnému školení na práci s tímto programem a videotutoriálu se přispěje ke zkvalitnění předmětu marketingový výzkum zároveň tímto bude poskytnuta podpora pro kvalitativní výzkum u akademiků na VŠTE. 7. Cílová skupina: Studenti předmětu marketingový výzkum. 8. Současný stav řešeného problému: Grant navazuje na úspěšně řešený interní grant 3/2014, ze kterého byla zakoupena licence programu Atlas.ti a odborná literatura zaměřená na kvalitativní výzkum. 9. Cíle řešení: Cílem řešení je rozvoj kvalitativní formy výzkumu v předmětu marketingový výzkum a u akademiků na VŠTE. 10. Harmonogram prací v roce 2015: Duben – Květen 2015 – nákup software a hardware Červenec – Září 2015 – Příprava školení, tvorba video-tutoriálu Říjen- 2015 - Školení na program 11. Rozpočet projektu: Specifikace Kategorie Částka Multimediální notebook dedikovaná grafická karta, OS – windows, MS office, min 4 GB ram + brašna + myš Materiální náklady, včetně drobného majetku 14 000Kč Program Atlas.ti (Atlasti.com) Dlouhodobý nehmotný majetek 18 000Kč Odborná literatura Materiální náklady, včetně drobného majetku 5 000Kč Kategorie Částka [Kč] Dlouhodobý nehmotný majetek 18 000Kč Materiální náklady, včetně drobného majetku 19 000Kč Služby a náklady nevýrobní 0Kč Osobní náklady 25 000Kč celkem 62 000Kč Specifikace položek (výpis plánovaných výdajů pro potřeby výběrového řízení pro referenta nákupu VŠTE): ………………………………….. Podpis hlavního řešitele