Pomůcka pro plánování Pro a Contra Argumenty, které hovoří pro popř. proti stěhování společnosti Vinomundo do nákupního centra. Označte prosím křížkem odpovídající sloupec. Argumenty Pro Contra Nákupní centra jsou formou provozu budoucnosti Nákupní centra nabízejí lepší zážitky při nakupování než City Nákupní centra odvádějí kupní sílu ze City Vývoj podílů diskontů na trhu Vývoj podílů specializovaných obchodů na trhu Vývoj podílů specializovaných trhů na trhu Snižující se kupní síla v kategorii konzumu Potraviny a poživatiny Zvyšující se podíl specializovaných obchodů s vínem v prodej Zákazníci hledají velký výběr na jednom místě pro nakupování Zákazníci chtějí nakupovat v příjemné atmosféře Zákazníci chtějí přijet osobním automobilem a chtějí parkovat zdarma Zákazníci hledají zážitky při nakupování Regionální ukazatel kupní síly Konkurenční situace je v nákupním centru uvolněnější Dopravní situace je v nákupním centru lepší Možnosti zásobování jsou v nákupním centru velmi dobré