Marketing / průzkum trhu Pozorování konkurence, měření frekvence a dotazování zákazníků Další vzdělávání k postupu na Testovaného obchodního asistenta/na Testovanou obchodní asistentku – maloobchod, na Testovaného obchodního odborníka/na Testovanou obchodní odbornici Dotazování zákazníků a analýza konkurence Aspekt Dotazování zákazníků Pozorování konkurence Poradenství  440 zákazníků hodnotí kvalitu poradenství pouze známkou 3 nebo 4  Zdá se, že poradenství je u konkurence lepší: odborně kompetentní, žádné příliš dlouhé doby čekání na rozhovor ohledně poskytnutí rady Atmosféra  466 zákazníků hodnotí atmosféru pouze známkou 3 nebo 4  Pro 404 zákazníků je důležité, že jsou předváděny všechny přístroje  Velmi přehledné uspořádání prostoru prodeje  Světlá a přátelská  Několik Shop-in Shops  Všechny přístroje jsou připraveny k předvedení Reklamace  18 % dotazovaných již mělo nějakou reklamaci  Žádné informace o četnosti reklamací Řešení problému  90 zákazníků uvádí známky mezi 3 a 5  Zvláštní centrum zákaznického servisu  Velký počet služeb  Pro zákazníka částečně bezplatně