Marketing / průzkum trhu Pozorování konkurence, měření frekvence a dotazování zákazníků Další vzdělávání k postupu na Testovaného obchodního asistenta/na Testovanou obchodní asistentku – maloobchod, na Testovaného obchodního odborníka/na Testovanou obchodní odbornici Výtah z výsledků pozorování konkurence Oblast pozorování Konkurent A Struktura / prezentace zboží 1. Rozdělení na ploše do skupin zboží  Velmi přehledné uspořádání prostoru pro prodej (princip arény)  Každý přístroj je připojen a připraven k předvedení  V oddělení TV běží na všech přístrojích stejný program  Částečně Shop-in-Shop (Apple, Sony)  Světlá, přátelská atmosféra pro nákupy 2. Zapojené přístroje pro vyzkoušení 3. Dekorační prvky 4. Shop-in-Shop nebo kmenové oddělení Servis & metoda prodeje 1. Které servisní služby?  Řada služeb, např. dodací a montážní servis, náhradní přístroje, likvidace starých přístrojů  Zvláštní centrum zákaznického servisu pro vyřizování reklamací  Pro zákazníky částečně bezplatně  Metoda prodeje: samoobsluha, předvolba, plná obsluha  Pracovníci jsou jasně identifikovatelní (služební oblečení)  Odborně kompetentní  Žádné dlouhé doby čekání, než bude zákazník osloven pracovníkem 2. Metoda prodeje