Marketing / průzkum trhu Pozorování konkurence a dotazování zákazníků Další vzdělávání k postupu na Testovaného obchodního asistenta/na Testovanou obchodní asistentku – maloobchod, na Testovaného obchodního odborníka/na Testovanou obchodní odbornici Analýza konkurence List pozorování Oblast pozorování Konkurent A Obecně 1. Prodejní plocha 2. Počet pokladen a kolik z nich je otevřeno 3. Vytížení parkoviště Sortiment 1. Dimenze (šířka/hloubka) 2. Podíly skupin zboží 3. Úroveň 4. Značky Cena 1. Cenová politika 2. Struktura úrovní cen Prezentace zboží 1. Rozdělení na ploše na skupiny zboží 2. Přístroje připojené pro vyzkoušení 3. Dekorační prvky 4. Shop-in-Shop nebo kmenové oddělení Servis & metoda prodeje 1. Které servisní výkony? 2. Metoda prodeje